«Έρχονται» τα σούπερ μάρκετ για «φτωχούς»

«Έρχονται» τα σούπερ μάρκετ για «φτωχούς»

825
SHARE

Νέα δεδομένα στον κλάδο του λιανικού εμπορίου επιχειρεί να δημιουργήσει ο γνωστός επιχειρηματίας, Στέλιος Χατζηϊωάννου, με την ίδρυση και λειτουργία σούπερ μάρκετ «φτωχών» και στην Ελλάδα.

Με βάση το μοντέλο των easyfoodstores που εφάρμοσε στη Μ. Βρετανία, ο ιδρυτής της αεροπορικής εταιρίας Easyjet, απλώνει τα «φτερά» του μέχρι την Αθήνα, με στόχο να προωθήσει χαμηλού κόστους προϊόντα (ως και 0,40 ευρώ) στους καταναλωτές.

«Όχι ακριβές μάρκες, μόνο τρόφιμα με τίμιες τιμές» είναι το σύνθημα του νέου εγχειρήματος του Κύπριου επιχειρηματία, με την σχετική λίστα να περιλαμβάνει 100 και πλέον προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Χατζηϊωάννου αναζητά ακίνητο στην Αθήνα, όπου θα λειτουργήσει το πρώτο easyfoodstore.

LEAVE A REPLY