Sunday , 4 December 2022

Αλλάζει το μοντέλο λειτουργίας των καταστημάτων της Eurobank

Του Γ. Κατσιάνη

Σε νέα εποχή εισέρχεται από την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου η λειτουργία του υποκαταστήματος της Eurobank στην οδό Τσιμισκή.

Ειδικότερα, το τραπεζικό κατάστημα εντάσσεται στην λογική του phygital μοντέλου, δηλαδή της προσωπικής επαφής (physical) με τον πελάτη με χρήση των ψηφιακών (digital) δυνατοτήτων.

Σύμφωνα με παράγοντες της τράπεζας, το νέο μοντέλο λειτουργίας των καταστημάτων (future branches) δεν στοχεύει στον περιορισμό του δικτύου αλλά επιδιώκει να απελευθερώσει το προσωπικό των καταστημάτων από διαδικασίες και συναλλαγές που μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά και να επικεντρωθεί έτσι στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης για τους πελάτες, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις είτε για φυσικά πρόσωπα. 

Στα καταστήματα νέας εποχής καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες.

Επιπλέον, η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί το έντυπο ενημερωτικό υλικό ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιούν τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.

Σύγχρονες λύσεις, όπως το Eurobank mobile app, μέσω του οποίου οι πελάτες της τράπεζας μπορούν πραγματοποιήσουν 1.200 έξυπνες συναλλαγές, ανέπαφες συναλλαγές μέσω apple pay και google pay, η εφαρμογή Eurobank Smart POS που μετατρέπει το κινητό της επιχείρησης σε POS, είναι στη διάθεση των πελατών.

Να σημειωθεί ότι η Eurobank είναι η πρώτη τράπεζα που εισήγαγε την πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking μέσω της οποίας εξυπηρετούνται ήδη 40.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διευκολύνοντας αισθητά και την e-χρηματοδότηση που γίνεται εφικτή για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *