Αντιδρούν επαγγελματίες-έμποροι της Θεσ/νίκης για το νέο ωράριο φορτοεκφορτώσεων

Αντιδρούν επαγγελματίες-έμποροι της Θεσ/νίκης για το νέο ωράριο φορτοεκφορτώσεων

477
SHARE

Αντιδρούν οι επαγγελματίες και οι έμποροι της Θεσσαλονίκης στο νέο ωράριο φορτοεκφορτώσεων, που έθεσε σε εφαρμογή ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την 1η Μαρτίου και στη σύσκεψη που συγκάλεσε σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) δεν έλειψαν οι εντάσεις και οι λογομαχίες.

O Α’ αντιπρόεδρος του ΕΕΘ, Γιώργος Ηλιάδης ζήτησε την αναστολή εφαρμογής του νόμου για το νέο ωράριο φορτοεκφορτώσεων μέχρι την ανάληψη της νέας διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης, που θα προκύψει μετά τις εκλογές του Μαΐου, αλλά ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, απέρριψε την πρόταση του και ζήτησε από τους εκπροσώπους των επαγγελματιών στοχευμένες προτάσεις επί του νέου μέτρου, προσθέτοντας ότι “θα τις εξετάσουμε και θα σας απαντήσουμε εάν μπορούν να γίνουν ορισμένες τροποποιήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα”.

Ο Ά αντιπρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Μανώλης Βλαχογιάννης, χαρακτήρισε το μέτρο ανόητο, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να γίνει ο εφοδιασμός της πόλης μέσα σε δυο ώρες επί της ουσίας, από τις 6.30 έως τις 8.30 το πρωί, ενώ ο Αντιπρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), Μάριος Παπαδόπουλος κατηγόρησε τον Δήμο ότι ποτέ δεν έλαβε υπόψιν τους επαγγελματίες και δεν άκουσε τις απόψεις τους και ότι ο Δήμος θα βρει τους επαγγελματίες απέναντι του.

Οι εταιρείες δεν μπορούν να αλλάξουν το στόλο των οχημάτων τους για να προσαρμοστούν στη νέα απαίτηση του Δήμου για μικρά οχήματα, επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης. Για το ίδιο θέμαο κ.Ηλιάδης τόνισε ότι εάν η πολιτική είναι να οδηγηθούν οι επιχειρήσεις στην αντικατάσταση των οχημάτων τους με μικρότερα, τότε θα πρέπει και να επιδοτηθούν, ενώ οι
οι εκπρόσωποι των Σωματείων φορτηγών αυτοκινήτων και των Βυτιοφορέων τόνισαν ότι τα οχήματα Δ.Χ. ως 1,5 tn, είναι μόλις το 10% αυτών που εξυπηρετούν την αγορά και στο νέο ωράριο δεν λήφθηκε υπόψη το αν και ποιες αποθήκες λειτουργούν στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που είναι ελεύθερη η κίνηση των μεγάλων οχημάτων, το ωράριο λειτουργίας τους και το πρόσθετο μισθολογικό κόστος.

Την καθιέρωση συμπληρωματικής χρονικής ζώνης φορτοεκφόρτωσης το μεσημέρι προκειμένου να δοθεί εν μέρει λύση στα προβλήματα πρότεινε ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ, Πάρις Μπίλλιας.

Στον αντίποδα, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Θανάσης Παππάς τόνισε ότι ότι έχει γίνει διαβούλευση για το θέμα για μεγάλο χρονικό διάστημα και ότι στόχος του δήμου είναι η ευταξία στον δημόσιο χώρο και η σωστή ρύθμιση των λειτουργιών της πόλης. “Δεν μπορεί να είναι όλα τα φορτηγά στη Τσιμισκή και να λένε μισό λεπτό φιλαράκι”, σημείωσε χαρακτηριστικά.
“Δώσαμε ένα τρίμηνο από την αρχή του έτους για να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις”, υπογράμμισε από την πλευρά του τόνισε ο εκπρόσωπος της Δημοτικής Αστυνομίας, Μιχάλης Αλλαγιώτης.

Ο Γενικός Διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Κωνσταντίνος Μπελιμπασάκης, τέλος, επισήμανε πως στην πράξη ένα ΦΕΚ δεν μπορεί να αλλάξει, αν δεν υπάρχει ένα διάστημα εφαρμογής του μέτρου.

LEAVE A REPLY