Αξιολόγηση των υπηρεσιών του ΕΕΘ από τα μέλη του – Εκφράζουν ικανοποίηση...

Αξιολόγηση των υπηρεσιών του ΕΕΘ από τα μέλη του – Εκφράζουν ικανοποίηση αλλά ζητούν επέκταση δραστηριοτήτων

302
SHARE

Επέκταση της δραστηριότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) σε φορολογική, νομική και τεχνοκρατική υποστήριξη και ενημέρωση γύρω από τραπεζικά θέματα προτείνουν τα μέλη του Επιμελητηρίου στο πλαίσιο δημοσκόπησης, που διενεργήθηκε από την εταιρία Interview για λογαριασμό του ΕΕΘ, ενώ μόνο το 24% του δείγματος έκανε χρήση κάποιας υπηρεσίας του ΕΕΘ τον τελευταίο χρόνο. Ποσοστό πάντως 94% των μελών του ΕΕΘ, από εκείνους που έκαναν χρήση των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου, δηλώνουν ικανοποιημένα από το επίπεδο αυτών.

Η δημοσκόπηση, όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Δημήτρης Βασιλειάδης, έγινε σε δείγμα 510 επιχειρήσεων- μελών του ΕΕΘ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ενημέρωσης και συμπλήρωσης στοιχείων του Μητρώου Μελών του Επιμελητηρίων, που έγινε μέσω συνολικά 25.000 τηλεφωνημάτων.

Όπως προκύπτει από τη δημοσκόπηση, το 24% του δείγματος έκανε χρήση κάποιας υπηρεσίας του ΕΕΘ τον τελευταίο χρόνο, με την πλειονότητα να αφορά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα (44%) και το ΓΕΜΗ (38%), την ενημέρωση από το περιοδικό (25%), τη συμμετοχή σε σεμινάρια (19%) και σε επαγγελματικές εκθέσεις (6%) να ακολουθούν. Πολύ και αρκετά ικανοποιημένο από το επίπεδο αυτών των υπηρεσιών που είχε από το ΕΕΘ απάντησε το 94% και «λίγο/καθόλου» το 6%.

Όπως επισήμανε ωστόσο, ο κ. Βασιλειάδης  στην πραγματικότητα πολλοί περισσότεροι κάνουν χρήση των υπηρεσιών του ΕΕΘ χωρίς να το συνειδητοποιούν, καθώς μέσω του ΕΕΘ γίνονται οι πράξεις στο ΓΕΜΗ.

Το δείγμα απάντησε και σε ερωτήσεις για τους τομείς στους οποίους επιθυμεί/προτιμά να επεκταθεί η δραστηριότητα του ΕΕΘ. Στη σημαντικότερη από αυτές δήλωσε ότι προτιμά ως δράσεις τη φορολογική, νομική και τεχνοκρατική υποστήριξη (46%), την ενημέρωση γύρω από τραπεζικά θέματα (29%), τα συνέδρια και ημερίδες (27%), τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα (28%) και την υποστήριξη συναδέλφων που βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Τέλος, τα μέλη του ΕΕΘ προτάσσουν, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τη συνεργασία με τους δήμους (46%), την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (39%), τα ξένα Επιμελητήρια (35%), τα Πανεπιστήμια (25%) και άλλους παραγωγικούς φορείς της πόλης (20%).

Ικανοποίηση Ζορπίδη

Ο Πρόεδρος του ΕΕΘ, στην ομιλία του τόνισε ότι “η δημοσκόπηση είναι δευτερεύουσα ενέργεια. Ο αρχικός σκοπός μας ήταν να κάνουμε μία οργανωμένη δουλειά ώστε να μαζέψουμε τα ακριβή στοιχεία των μελών μας. Έτσι, επιλέξαμε τη μέθοδο της τηλεφωνικής επικοινωνίας με όλα τα μέλη μας ώστε το τηλεφωνικό κέντρο να επικαιροποιήσει όλα τα στοιχεία (mail, τηλέφωνα κλπ) και να εμπλουτίσουμε τις βάσεις δεδομένων του Επιμελητηρίου μας. Σκεφτήκαμε όμως να κάνουμε παράλληλα και μία δημοσκόπηση, με την ευκαιρία των ίδιων τηλεφωνημάτων.Έχουμε πλέον την άποψη των μελών μας για το τι κάνουμε καλά αλλά και για το τι όχι, προκειμένου να το βελτιώσουμε. Με τα αποτελέσματα αυτά θα σχεδιάσουμε πολύ καλύτερα όλες τις επόμενες ενέργειες μας”.

 

LEAVE A REPLY