Απάτη μέσω sms με θύματα ανυποψίαστους χρήστες κινητής τηλεφωνίας

Απάτη μέσω sms με θύματα ανυποψίαστους χρήστες κινητής τηλεφωνίας

836
SHARE

Την μορφή χιονοστιβάδας έχουν λάβει οι καταγγελίες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με την αποστολή μηνυμάτων (sms) ψυχαγωγικού χαρακτήρα σε χρήστες κινητής τηλεφωνίας, με υψηλή χρέωση.

Στο στόχαστρο έχει βρεθεί εταιρία, με έδρα την Αθήνα, η οποία στέλνει sms από πενταψήφιο αριθμό (που ξεκινά από 5) και χρέωση 2,08 ευρώ(!) το μήνυμα.

Όπως καταγγέλλει υποψήφιο «θύμα» στο thesseconomy.gr, στις 2 τα μεσάνυχτα(!) δέχτηκε ούτε ένα, ούτε δύο αλλά συνολικά τρία μηνύματα σχετικά με την παροχή «συμβουλών διασκέδασης».

«Η συγκεκριμένη υπηρεσία με ενημέρωνε ότι θα μου έστελνε συνολικά 12 μηνύματα σε πενταψήφιο αριθμό, χρεώνοντας με το ποσό των 24,96 ευρώ(!) για να μου δώσει συμβουλές διασκέδασης», δήλωσε νεαρή Θεσσαλονικιά.

Ωστόσο, την επόμενη ημέρα, απευθύνθηκε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας, της οποίας είναι συνδρομήτρια και έκανε φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από την συγκεκριμένη υπηρεσία.

«Θεωρώ ότι έχει ευθύνη και η εταιρία κινητής τηλεφωνίας που έδωσε εν αγνοία μου τον αριθμό μου στη συγκεκριμένη υπηρεσία», τόνισε το υποψήφιο «θύμα».

Εξάλλου, σε μία άλλη περίπτωση, ο χρήστης κινητής τηλεφωνίας επικοινώνησε με την ίδια την υπηρεσία που έστελνε τα…ανεπιθύμητα μηνύματα.

Διαβάστε πως περιγράφει τον διάλογο που είχε με την υπεύθυνη του τμήματος:

«Μου ζήτησε να κάνω απενεργοποίηση της υπηρεσίας αυτής και της απάντησα ότι δεν δέχομαι να κάνω καμία απενεργοποίηση υπηρεσίας που δεν ενεργοποίησα ποτέ. Της ζήτησα την απόδειξη της συναίνεσής μου στην υπηρεσία αυτή και μου αρνήθηκε, λέγοντας ότι μπορώ αν θέλω να κάνω μόνο απενεργοποίηση της υπηρεσίας αυτής…Τότε της ζήτησα να με συνδέσει με τον προϊστάμενό της και μου απάντησε ότι δεν γίνεται αλλά μπορώ να αφήσω τον αριθμό του κινητού μου και θα με καλέσει εκείνος σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Αρνήθηκα να περιμένω χωρίς κανένα λόγο το παράλογο διάστημα αυτό διότι είναι εντελώς παράλογη η αναμονή αυτή με το δεδομένο της παράνομης και καταχρηστικής χρέωσης που έκανε η αναφερόμενη εταιρία σε εμένα», δήλωσε στο briefingnews.gr ενώ στη συνέχεια προχώρησε σε έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ, με κοινοποίηση στο Ινστιτούτο Καταναλωτή (ΙΝ.ΚΑ).

LEAVE A REPLY