Απώλεια φορτίων για τον ΟΛΘ από την κινητοποίηση των τελωνειακών

Απώλεια φορτίων για τον ΟΛΘ από την κινητοποίηση των τελωνειακών

635
SHARE

Απώλεια φορτίων και εσόδων τόσο για το ίδιο το λιμάνι, αλλά και για όλη την τοπική οικονομία επιφέρει η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας στην Πύλη 16, στην οποία προέβησαν οι τελωνειακοί υπάλληλοι στις 16 Σεπτεμβρίου, επικαλούμενοι μεταξύ άλλων τη μη εναπόθεση-αποθήκευση των containers σε χώρο εντός του ΟΛΘ.

Παρά τις αλλεπάλληλες συσκέψεις των ναυτικών πρακτόρων με τη διοίκηση του ΟΛΘ για την επίλυση των προβλημάτων, με προσπάθεια να μπαίνουν τα φορτηγά με τα containers εντός του ΟΛΘ πριν τις 10 το βράδυ, δεν είναι δυνατή η αποφυγή αναστάτωσης στην εξυπηρέτηση των φορτίων. Αποτέλεσμα είναι, όπως επεσήμανε στο “thesseconomy” η διοίκηση του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης οι περισσότερες διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες να αρνούνται πλέον να προσεγγίσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δηλαδή ο ΟΛΘ αντιμετωπίζει κατάματα πλέον την απώλεια φορτίων.

Σύμφωνα, δε, πάντοτε με τους ναυτικούς πράκτορες οι ισχυρισμοί από πλευράς των τελωνειακών υπαλλήλων ότι στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου δεν προκλήθηκαν σημαντικά προβλήματα πατούν σε λανθασμένη βάση, διότι η έναρξη της κινητοποίησης το βράδυ του Σαββάτου βρήκε τη διαδικασία της φορτοεκφόρτωσης σε εξέλιξη, ενώ πλέον κάθε μέρα προκαλούνται προβλήματα με τις νέες εισαγωγές.

Σε κάθε περίπτωση οι απώλειες δεν αφορούν μόνο στο ίδιο το λιμάνι, αλλά προκαλείται ζημία σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της αγοράς, καθώς εύλογα οι ναυτιλιακές δεν δέχονται το πρόσθετο κόστος αναμονής και φορτία αρχίζουν ήδη να χάνονται από τον ΟΛΘ και να προσεγγίζουν άλλα λιμάνια της ευρύτερης περιοχής.

LEAVE A REPLY