Saturday , 20 April 2024

Γιατί μπλοκάρει ο τραπεζικός μας λογαριασμός όταν δεν χρωστάμε;

Του Γ. Κατσιάνη

Αντιμέτωποι με το φάσμα της ψηφιακής γραφειοκρατίας βρίσκονται όσοι καταθέτες δεν επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.).

Ειδικότερα, όσοι  δεν είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΜΕπ, δεν μπορούν να λάβουν χρήματα από καταθέσεις καθώς ο τραπεζικός τους λογαριασμός δείχνει μπλοκαρισμένος.

Αυτό συμβαίνει ακόμα και όταν κάποιος δεν έχει χρέη προς την εφορία, τις τράπεζες ή το δημόσιο.

Τα επόμενα βήματα

Σε αυτή την περίπτωση, ο καταθέτης θα πρέπει να ανατρέξει στον τραπεζικό του λογαριασμό και να προχωρήσει σε επικαιροποίηση των στοιχείων του.

Η διαδικασία γίνεται online μέσω διασύνδεσης με την ενιαία ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης gov.gr. με τη χρήση των κωδικών taxisnet. 

Τα στοιχεία που μπορεί κάποιος να αλλάξει ή να επικαιροποιήσει αφορούν την ταυτότητα, το εισόδημα (ΑΦΜ & εισοδήματα), την επικοινωνία (διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση επικοινωνίας, τηλέφωνο επικοινωνίας σταθερό-κινητό, e-mail) και την επαγγελματική δραστηριότητα(επάγγελμα, διεύθυνση εργασίας).

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση τουλάχιστον του αριθμού κινητού τηλεφώνου σας Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (gov.gr), αν δεν το έχετε προγενέστερα δηλώσει.

Επιπλέον, ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίηση ή την ενημέρωση των στοιχείων του μετά από πιθανή αλλαγή.

Σε αυτή την περίπτωση, τα στοιχεία που μπορούν να αλλάξουν ή να επικαιροποιηθούν είναι:

-ΑΦΜ και εισοδήματα.

-Διεύθυνση διαμονής/αλληλογραφίας και τηλέφωνο επικοινωνίας. 

-Επάγγελμα και διεύθυνση εργασίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *