Γλυκά «Παπαγεωργίου»: Το rebranding φέρνει ανάπτυξη!

Γλυκά «Παπαγεωργίου»: Το rebranding φέρνει ανάπτυξη!

1140
SHARE

Διεύρυνση της εξαγωγής της δραστηριότητας και συνεργασίες με περισσότερες αλυσίδες λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά προωθεί η γνωστή θεσσαλονικιώτικη επιχείρηση παραδοσιακών γλυκών «Παπαγεωργίου» (γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, λουκούμια, βανίλιες, μαστίχες κ.α.) αξιοποιώντας την πρόσφατη ανανέωση (rebranding) της εταιρικής της  ταυτότητας και των προϊόντων της.

Όπως αναφέρει στο «thesseconomy.gr»  ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ.Λάζαρος Παπαγεωργίου, το rebranding των προϊόντων έχει ολοκληρωθεί και σε συνδυασμό με  επένδυση ύψους 170.000 ευρώ, που είχε προηγηθεί μέσω του προγράμματος «Εξωστρέφεια ΙΙ», η εταιρεία πλέον διευρύνει τις εξαγωγές της στις ΗΠΑ, ενώ διερευνά νέες αγορές στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια Η εταιρεία πραγματοποιεί επίσης εξαγωγές σε ευρωπαϊκές αγορές και τον Οκτώβριο θα συμμετέχει στη διεθνή έκθεση τροφίμων Annuga στην Κολωνία, ενώ πέρυσι πήρε μέρος σε διεθνή έκθεση τροφίμων στο Ντουμπάι.

Παράλληλα, στην ελληνική αγορά βρίσκεται στην τελική φάση για την εισαγωγή των προϊόντων της σε δύο ακόμη αλυσίδες σούπερ-μάρκετ, ενώ είναι ήδη τοποθετημένη στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και Μασούτης.

Το 2017 «τρέχει» για την εταιρεία, σύμφωνα με τον κ.Παπαγεωργίου με άνοδο εργασιών της τάξης του 15%. Η εταιρεία γιόρτασε πέρυσι τα 90 χρόνια από την ίδρυσή της το 1926 από τον Λάζαρο Παπαγεωργίου που άνοιξε το εργαστήριό του στην οδό Αγίου Μηνά 7 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το οποίο αργότερα μεταφέρθηκε στην οδό Αγίου Μηνά 11 και λειτουργεί μέχρι σήμερα. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής βρίσκονται στο Καλοχώρι. Σήμερα στη διοίκηση της επιχείρησης βρίσκεται η τρίτη γενιά της οικογένειας Παπαγεωργίου.

LEAVE A REPLY