Monday , 9 December 2024

Ο Γολγοθάς δανειολήπτη που εδώ και ενάμισι μήνα(!) περιμένει απάντηση για την αίτηση ρύθμισης που υπέβαλλε

Του Γ.Κατσιάνη

Μια απίστευτη ιστορία που καταδεικνύει το μέγεθος της ασυδοσίας των εισπρακτικών εταιριών φέρνει στο φως το thesseconomy.gr.

Πρωταγωνιστής είναι ένας δανειολήπτης, ο οποίος στα τέλη  Μαΐου έλαβε εξώδικο από γνωστή τράπεζα, με το οποίο καταγγέλθηκε το δάνειο που είχε.

“Στη συνέχεια, επικοινώνησα με την τράπεζα, υπάλληλος της οποίας με ενημέρωσε ότι έπρεπε ή να καταβάλλω εφάπαξ το πόσο της οφειλής (9.000 ευρώ) ή να προχωρήσω σε ρύθμιση”, δήλωσε στο thesseconomy.gr ο καταγγέλλων.

Έτσι, στις αρχές Ιουνίου, ο δανειολήπτης προσκόμισε στην τράπεζα τα δικαιολογητικά που απαιτούνταν για να προχωρήσει στη ρύθμιση.

“Αφού πέρασαν δύο-τρεις εβδομάδες, επικοινώνησα με την τράπεζα και ρώτησα τί γίνεται με την αίτηση ρύθμισης που κατέθεσα. Η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το αίτημα μου βρίσκεται υπό επεξεργασία και τις επόμενες ημέρες θα έχω απάντηση”, τόνισε ο δανειολήπτης.

Ξαφνικά, την περασμένη εβδομάδα, ο καταγγέλλων δέχθηκε τηλεφώνημα από την υπάλληλο του υποκαταστήματος, η οποία τον ενημέρωσε ότι το χαρτοφυλάκιο του μεταβιβάστηκε σε εισπρακτική εταιρία!

“Μου είπε ότι το δάνειο μου έχει περιέλθει στη δικαιοδοσία εισπρακτικής εταιρίας και δεν είναι πλέον αρμόδια η τράπεζα και μου έδωσε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να ενημερωθώ σχετικά”, σημείωσε.

Ακολούθησε ένα μπαράζ τηλεφωνημάτων του δανειολήπτη προς την εισπρακτική εταιρεία.

“Δύο φορές που κατάφερα να μιλήσω με τηλεφωνήτρια, με παρέπεμψε σε υπάλληλο που διαχειρίζονταν υποθέσεις της συγκεκριμένης τράπεζας, χωρίς μέχρι σήμερα να έχω καταφέρει να βγάλω άκρη”, υπογράμμισε ο δανειολήπτης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *