Επιχειρηματική αποστολή: 140 B2B συναντήσεις ελληνικών εταιριών στην Ασία

Επιχειρηματική αποστολή: 140 B2B συναντήσεις ελληνικών εταιριών στην Ασία

380
SHARE

Σημαντικές προοπτικές για την υπογραφή εξωστρεφών συμφωνιών με τοπικές εταιρείες στη Σεούλ, το Τόκιο, την Ταϊπέι, τη Σενζέν και το Χονγκ Κονγκ εξασφάλισαν επτά ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν σε επιχειρηματική αποστολή την οποία διοργάνωσε στην Ασία το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο, από τις 15 έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 140 B2B συναντήσεις για τους Έλληνες Επιχειρηματίες, που δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για τη σύναψη μελλοντικών συμφωνιών εξαγωγικού χαρακτήρα.

Η αποστολή είχε κύριο στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων σε μεγάλους καταναλωτικούς πληθυσμούς της Ασιατικής Ηπείρου, την ενίσχυση υφιστάμενων συνεργασιών και την αναζήτηση νέων μέσα από σειρά επαφών και συζητήσεων με τοπικές εταιρίες εισαγωγής και διανομής.

Η κάθε εταιρία είχε περισσότερες από 20 συναντήσεις συνολικά με τοπικούς εισαγωγείς, διανομείς και αντιπροσώπους στους οποίους παρουσίασαν τη γκάμα των προϊόντων τους με δείγματα, επισημαίνοντας τα στοιχεία της ποιότητας, της συνέπειας και της ευρωπαϊκής ταυτότητας, ενώ έγιναν πολλές επισκέψεις σε super market και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, ώστε να έχουν οι ενδιαφερόμενοι εικόνα του ανταγωνισμού. Όπως φάνηκε από τις συζητήσεις, υπάρχει αισιοδοξία ότι ορισμένες από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν έχουν καλές πιθανότητες να οδηγήσουν σε έναρξη συνεργασίας μελλοντικά, απαιτείται όμως σωστή επεξεργασία και αξιολόγηση των αρχικών συζητήσεων και κατάλληλο follow-up με υπομονή, επιμονή και προσήλωση στο στόχο.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αγορά της Ιαπωνίας, η οποία είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη και ώριμη, αλλά απαιτείται αρκετή προσπάθεια για να κερδηθεί η εμπιστοσύνη των Ιαπώνων εταίρων, όπως και του Χονγκ Κονγκ που ως διεθνής εμπορευματικός κόμβος τροφοδοτεί πολλές αγορές στην Ασιατική Ήπειρο. Η Ταϊβάν αποτελεί σημαντικό βήμα για είσοδο στην αχανή αγορά της Κίνας του 1,5 δισ. καταναλωτών, η Σενζέν είναι μία βιομηχανική πόλη με 20 εκατ. πληθυσμό που δημιουργήθηκε τα τελευταία 40 χρόνια και παρουσιάζει έντονη καταναλωτική ανάπτυξη, ενώ στη Νότιο Κορέα χρειάζεται συστηματική προβολή των ελληνικών προϊόντων για να αποκτήσουν περισσότερη αναγνωρισιμότητα και πλεονέκτημα έναντι άλλων ευρωπαϊκών brand. Σε πολλές από τις αγορές αυτές παρουσιάζεται έντονη τάση ανάπτυξης διαδικτυακού εμπορίου μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και η εξασφάλιση στρατηγικής συνεργασίας μπορεί να αποφέρει μεγάλο αριθμό πωλήσεων.

Όπως σχολίασε ο γενικός διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου Δρ. Αθανάσιος Κελέμης «το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο θα συνεχίσει σταθερά στο πλάνο διεθνών δράσεων που υλοποιεί για να συνδράμει με πρακτικό τρόπο στις προσπάθειες των εξωστρεφών ελληνικών εταιριών να ενισχύσουν τη διεθνή παρουσία τους και θα σχεδιάσει και άλλες αποστολές, τόσο στις μεγάλες αγορές της Ασίας όσο και σε άλλες Ηπείρους και σε χώρες-στόχους του ελληνικού επιχειρείν, αξιοποιώντας και το Παγκόσμιο Δίκτυο Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων στο οποίο ανήκει».

Κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί να απευθυνθεί στο Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, στο τηλ. 210 64 19 026 για πληροφορίες σχετικά με την επιχειρηματική αποστολή και τις ανωτέρω δράσεις.

LEAVE A REPLY