Η διοίκηση του ΟΑΣΘ άλλαξε, τα προβλήματα όμως παραμένουν

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ άλλαξε, τα προβλήματα όμως παραμένουν

1268
SHARE

Μπορεί η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ να επέφερε αλλαγές στο διοικητικό σχήμα του Οργανισμού, ωστόσο τα προβλήματα εξακολουθούν να παραμένουν, με τους επιβάτες να συνεχίσουν να υφίστανται καθημερινά το μαρτύριο της ταλαιπωρίας.

Όπως καταγγέλλουν, η τηλεματική υπηρεσία κυρίως σε στάσεις του κέντρου της Θεσσαλονίκης, άλλοτε παρέχει λανθασμένες πληροφορίες και άλλοτε, δεν λειτουργεί!

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της στάσης στην πλατεία Αριστοτέλους, επί της οδού Μητροπόλεως, όπου η τηλεματική δεν λειτουργούσε επί ώρες, την περασμένη Πέμπτη.

Όπως υποστηρίζουν επιβάτες, υπάρχουν και οι περιπτώσεις εκείνες όπου ενώ η τηλεματική λειτουργεί, οι ενδείξεις που υπάρχουν σχετικά με τον χρόνο άφιξης των λεωφορείων στη στάση, είναι πλασματικός.

«Ένα μεσημέρι, περίμενα το λεωφορείο της γραμμής 3 και επί 15΄, έγραφε ότι θα φτάσει σε ένα λεπτό(!)», δήλωσε τακτική επιβάτης του ΟΑΣΘ.

Ένα μήνα αναμονή για μια απάντηση…

Όσοι βέβαια επιχειρήσουν να καταθέσουν τα παράπονα τους στη φόρμα επικοινωνίας του Οργανισμού (http://oasth.gr/#el/contact/) θα πρέπει να έχουν αρκετή υπομονή για να λάβουν απάντηση.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση επιβάτιδας, η οποία πριν από ένα μήνα κατέθεσε ηλεκτρονικά το παράπονο της για την καθυστέρηση που παρατηρείται, όσον αφορά την εκτέλεση των δρομολογίων της γραμμής 39, χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να υπάρξει σχετική ανταπόκριση από την πλευρά του Οργανισμού.

«Πρέπει να κάνουμε οτιδήποτε περνάει από το χέρι μας να διευκολύνουμε τους πολίτες, να κάνουμε τη ζωή τους πιο απλή και να είναι πιο φιλική η σχέση ανάμεσα στον Οργανισμό μας και τους επιβάτες»,δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς.

Οψόμεθα…

LEAVE A REPLY