Friday , 20 May 2022

Η “Οδύσσεια” της τοποθέτησης οπτικής ίνας….

Διπλές αναθέσεις ραντεβού, τηλέφωνα από έναν τεχνικό όταν ένας άλλος βρίσκεται ήδη στον χώρο όπου έχουν ζητηθεί οι υπηρεσίες τοποθέτησης οπτικής ίνας και τηλεφωνικές διαμάχες μεταξύ τους για το πώς, από ποιόν και πότε θα ολοκληρωθεί η εργασία, μηνύματα SMS ότι τεχνικός θα επισκεφθεί τον χώρο για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, ενώ αυτό έχει γίνει ήδη και παραπλήσια φαιδρά περιστατικά βιώνουν πολίτες της Θεσσαλονίκης που ανταποκρίθηκαν σε προωθητική ενέργεια γνωστής μεγάλης εταιρείας για δωρεάν τοποθέτηση και διετή δωρεάν χρήση οπτικής ίνας στις κατοικίες ή τους επαγγελματικούς τους χώρους.

Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στο Thesseconomy.gr από “παθούσα” φίλη, λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος των πολιτών να βάλουν οπτικές ίνες και του συνακόλουθου μεγάλου φόρτου εργασίας, η εν λόγω εταιρεία έχει αναθέσει μέρος των συνδέσεων αυτών σε άλλες (τρίτες) εταιρείες-εξωτερικούς συνεργάτες, όπως πληροφορήθηκε και η ίδια εκ των υστέρων. Στην ίδια όμως συνέβη να ανατεθεί η δική της σύνδεση και σε συνεργείο της εταιρείας και σε εξωτερικό συνεργάτη, δηλαδή έγινε διπλή ανάθεση, χωρίς να το γνωρίζει καμία από τις δύο πλευρές – ούτε φυσικά και και η ίδια. Όταν λοιπόν επισκέφθηκε τον χώρο της τεχνικός για να κάνει μέρος των απαραίτητων εργασιών, η ίδια δέχθηκε τηλέφωνο απο την εταιρεία για να κλειστεί – όπως της είπαν – ραντεβού για τις ίδιες ακριβώς εργασίες που βρισκόταν σε εξέλιξη στον χώρο της και μπροστά στα μάτια της. Τελικά αποδείχθηκε ότι είχε γίνει διπλή ανάθεση, ο υπάλληλος της εταιρείας σταμάτησε τον τεχνικό του εξωτερικού συνεργάτη που βρισκόταν ήδη στον χώρο της από το να κάνει στο επόμενο βήμα, που ήταν η σύνδεση του νέου εξοπλισμού (μετατροπέας σήματος και νέο ρούτερ) λέγοντας ότι αυτό θα γίνει από τεχνικούς της εταιρείας.

Λίγες ημέρες αργότερα η πελάτισσα δέχτηκε εκ νέου τηλέφωνο από την εταιρεία για να κλειστεί ραντεβού αυθημερόν “για να γίνουν οι κολλήσεις” – όπως της είπαν – δηλαδή αυτό που είχε ήδη γίνει τις προηγούμενες ημέρες, ενώ την ίδια ημέρα επίσης την επισκέφθηκε και τεχνικός και από τον εξωτερικό συνεργάτη για να πάρει μέτρηση, όπως της είχε επίσης πει ο τεχνικός του εξωτερικού συνεργάτη ότι θα γίνει, απο την ίνα που είχε τοποθετηθεί. Ο τεχνικός της εταιρείας όταν ήρθε στον χώρο της εκτός από άγνοια για την επίσκεψη του τεχνικού του εξωτερικού συνεργάτη εξέφρασε και απορία και για το λόγο διεξαγωγής της εν λόγω μέτρησης. Τελικά ο ίδιος ολοκλήρωσε τη σύνδεση και ενεργοποίησε την οπτική ίνα.

Δεν σταμάτησαν όμως εδώ τα ευτράπελα, αλλά ήρθε και το …”κερασάκι” της ασυννενοησίας: Μερικές ώρες αργότερα και ενώ η φίλη πελάτισσα βρισκόταν σε εξωτερικές δουλειές, της ήρθε μήνυμα SMS στο κινητό της ότι τις επόμενες ώρες θα την επισκεφθεί τεχνικός της εταιρείας για την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας….

Leave a Reply

Your email address will not be published.