Καταναλωτής καταγγέλει εταιρία προμήθειας ρεύματος για αθέμιτο ανταγωνισμό

Καταναλωτής καταγγέλει εταιρία προμήθειας ρεύματος για αθέμιτο ανταγωνισμό

447
SHARE

Έντονες διαμαρτυρίες προκαλεί η απόφαση εταιρίας προμήθειας ρεύματος να αλλάξει την εκπτωτική της πολιτική, χωρίς να ενημερώσει τους καταναλωτές.

Όπως καταγγέλει καταναλωτής στο thesseconomy.gr,η εταιρεία σε κάθε λογαριασμό που εξέδιδε, παρείχε έκπτωση συνέπειας 15% με την εμπρόθεση εξόφληση της οφειλής.

Ωστόσο, από τις αρχές του έτους, η εταιρεία αναπροσάρμοσε την πολιτική της, με αποτέλεσμα η σχετική έκπτωση να μην ισχύει με την έκδοση κάθε λογαριασμού.

Την διαπίστωση έκανε ο καταναλωτής, στους δύο τελευταίους λογαριασμούς όπου δεν λήφθηκε υπόψη η σχετική έκπτωση, παρά το γεγονός ότι εξόφλησε έγκαιρα το λογαριασμό.

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει το ηλεκτρονικό μήνυμα που έλαβε από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας όταν απευθύνθηκε σε αυτό.

“Σας ενημερώνουμε πως για να λάβετε την έκπτωση συνέπειας, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ένας τιμολογιακός κύκλος. Σαν τιμολογιακός κύκλος ορίζεται η περίοδος από έναν εκκαθαριστικό στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό”, σημειώνει στην απάντηση της η ιδιωτική εταιρία.

“Η εταιρία αυθαίρετα αποφάσισε να μετακυλήσει την έκπτωση συνέπειας από κάθε λογαριασμό στον εκκαθαριστικό. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού καθώς εξαπατά τους πολίτες με προσφορές, οι οποίες στην τελική δεν ισχύουν”, τόνισε ο καταναλωτής.

LEAVE A REPLY