Tuesday , 28 May 2024

ΚΕΠΚΑ: Ελάχιστα παράπονα – Καμία καταγγελία για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ

«Δυστυχώς είναι πάρα πολύ λίγα τα παράπονα των καταναλωτών όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ», επισημαίνει στο thesseconomy.gr .ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νίκος Τσεμπερλίδης. Και όπως προσθέτει: «Δεν υπάρχουν καταγγελίες καταναλωτών όσον αφορά τις τιμές των τροφίμων. Ένα μικρό ποσοστό παραπόνων κι όχι καταγγελιών που δεχόμαστε από καταναλωτές αφορούν περιπτώσεις σε σούπερ μάρκετ. Αφορά συνήθως το θέμα της συσκευασίας ότι μικραίνει η ποσότητα ενώ η τιμή είναι ίδια. Αυτό εμείς το καταγγείλαμε ως ανήθικο όχι όμως ως παράνομο.Γιατί εφόσον αναγράφεται η ποσότητα δεν είναι παράνομο. Μπορούν να το κάνουνε. Είναι ανήθικο όμως γιατί με κοροϊδεύει. Γι’ αυτό άλλωστε επιμέναμε να αναγράφεται με μεγάλα γράμματα η τιμή μονάδος στο προϊόν, γιατί φαίνεται εκεί η αύξηση».

Διαφορετική τιμή από ράφι σε ταμείο

Υπάρχουν και κάποια παράπονα όσον αφορά τη διαφορετική τιμή του προϊόντος από το ράφι στο ταμείο.Αλλά εδώ υπάρχει το εξής πρόβλημα. Επειδή οι αλυσίδες αλλάζουν τις τιμές τους στα κεντρικά καταστήματα, στέλνουν τις ισχύουσες τιμές στους κατά τόπους διευθυντές και αυτοί με τη σειρά τους πρέπει με το προσωπικό να αλλάξουν τις τιμές των προϊόντων. Επειδή οι αλλαγές γίνονται κάθε μέρα ένα μεγάλο κομμάτι ξεφεύγει, εκεί δημιουργείται το πρόβλημα. Αν λοιπόν ένας καταναλωτής δει άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στο ταμείο πρέπει να πληρώσει το προϊόν με την τιμή που το είδε στο ράφι. Το σούπερ μάρκετ σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να έχει πρόστιμο γι’ αυτό το θέμα. Ο καταναλωτής μπορεί να το καταγγείλει φωτογραφίζοντας την τιμή που υπάρχει στο ράφι και στη συνέχεια να στείλει τη φωτογραφία στο ΚΕΠΚΑ για να το καταγγείλουμε και μεις», συμβουλεύει ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ.

Το μποϋκοτάζ
Αναφερόμενος στο μποϊκοτάζ του ΚΕΠΚΑ για τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ στα οποία είχαν υποβληθεί πρόστιμα για αισχροκέρδεια από το υπουργείο Ανάπτυξης αναφέρει ότι «μόλις ξεκινήσαμε το μποϋκοτάζ κατά των αλυσίδων των σούπερ μάρκετ άρχισαν τις προσφορές. Είδα προσφορές που δεν τις ξαναείδα ποτέ σε μακαρόνια συγκεκριμένης μάρκας υπήρχε 45% έκπτωση. Παλιότερα η συγκεκριμένη μάρκα είχε φτάσει έως 25% έκπτωση μόνο. Η έκπτωση 45% σημαίνει ότι οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ πήραν το μήνυμα και δεν θα το ξανακάνουν. Γι’ αυτό συμβουλεύω τους καταναλωτές να ακολουθούν, να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις μας για να μπορούμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και φθηνότερες τιμές. Εγώ αυτό έχω να συμβουλεύσω», είπε ο κ. Τσεμπερλίδης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *