ΚΡΙ ΚΡΙ: Αύξηση τζίρου 27% στο πρώτο τρίμηνο του 2018

ΚΡΙ ΚΡΙ: Αύξηση τζίρου 27% στο πρώτο τρίμηνο του 2018

335
SHARE

Αύξηση τζίρου κατά 27,1% σημείωσε στο πρώτο τρίμηνο του 2018 η σερραϊκή βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε, με εργασίες ύψους 18,60 εκατ.ευρώ, έναντι 14,63 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

–            Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 2,89 εκατ.ευρώ έναντι 2,22 εκατ.

–            Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,17 εκατ.ευρώ, έναντι 1,55 εκατ.

–            Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 1,57 εκατ.ευρώ, έναντι 1,14 στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας “στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν αύξηση +17,6%. Στην επίδοση αυτή, καθοριστικό ρόλο έπαιξε το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο», το οποίο συνοδεύτηκε από έντονη επικοινωνία της ποιοτικής τους αναβάθμισης. Παράλληλα, ενισχύθηκε η θέση της Κρι Κρι σε προϊοντικές κατηγορίες, με ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι αυτές των παιδικών και των λειτουργικών γιαουρτιών. Πλέον, το μερίδιο σε όγκο της Κρι Κρι αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης [στοιχεία IRI Απρ. 2018].

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές (όπως της Ιρλανδίας) συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.

Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν αύξηση +17,1%. Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων παγωτών, δημιουργούν προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις στη φετινή σεζόν”.

 

LEAVE A REPLY