Μήνας ελληνικών Τροφίμων & Ποτών στη Σερβία με 420 κωδικούς!

Μήνας ελληνικών Τροφίμων & Ποτών στη Σερβία με 420 κωδικούς!

492
SHARE
Μήνας ελληνικών Τροφίμων & Ποτών στη Σερβία με 420 κωδικούς!

Η γνωριμία των Σέρβων καταναλωτών με τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά είναι ο στόχος της δράσης που ξεκίνησε την 1η Ιουνίου και θα διαρκέσει ως τις 25 Ιουνίου στη γειτονική χώρα με την υποστήριξη του Οργανισμού Enterprise Greece και του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι.
Τετρακόσιοι είκοσι νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων, από 40 μεγάλες ελληνικές εξωστρεφείς εταιρείες βρίσκονται στα καταστήματα Super Vero (του επιχειρηματία Νίκου Βερόπουλου), στο Βελιγράδι, με απώτερο στόχο να γίνουν γνωστά στους ντόπιους καταναλωτές και να κατακλύσουν και τα ράφια των υπόλοιπων σούπερ μάρκετ της σερβικής αγοράς. O μήνας των ελληνικών τροφίμων και ποτών πλαισιώνεται από παράλληλες εκδηλώσεις, όπως επιδείξεις μαγειρικής ελληνικών συνταγών από έμπειρους κι εγνωσμένης αξίας chefs, κλήρωση δώρου ταξιδιωτικού πακέτου στην Ελλάδα, με κίνητρο την αγορά των ελληνικών προϊόντων ενώ παράλληλα, λειτουργεί και ως διαφήμιση για τον ελληνικό τουρισμό.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Βελιγράδι, Χ. Κουναλάκη «η σερβική αγορά μπορεί να μην αποτελεί σήμερα ακόμη μία μεγάλη αγορά για την Ελλάδα αλλά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική λόγω της μελλοντικής ένταξής της στην ΕΕ. Είναι σημαντικό η Ελλάδα να αποκτήσει μια εδραιωμένη θέση στη Σερβική αγορά και μπορεί να το επιτύχει με την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων».
Στην εναρκτήρια εκδήλωση ο πρόεδρος του Enterprise Greece, Χ. Στάικος επισήμανε ότι «οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού αγροδιατροφικού τομέα και η ποιότητα των προϊόντων απαιτούν την ανάληψη πρωτοβουλιών προώθησης και προβολής αυτών σε νέες αγορές. Η παρουσίαση 40 ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών με περισσότερους από 400 κωδικούς προϊόντων στο σερβικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα βήμα για το πώς πρέπει να διεκδικούμε δυναμικά την εξωστρέφεια προϊόντων και υπηρεσιών».
Σύμφωνα με την Enterprise Greece, η θερμή υποδοχή του καταναλωτικού κοινού στο «Μήνα Ελληνικών Προϊόντων», είναι πιλοτική δράση για αντίστοιχες εκδηλώσεις σε άλλες χώρες!

LEAVE A REPLY