Μαινόμενος πελάτης της ΔΕΗ επιτέθηκε σε υπάλληλο και έκανε “γυαλιά-καρφιά” το γραφείο...

Μαινόμενος πελάτης της ΔΕΗ επιτέθηκε σε υπάλληλο και έκανε “γυαλιά-καρφιά” το γραφείο της

755
SHARE

Θύματα προπηλακισμών και φραστικών επιθέσεων πέφτουν καθημερινά οι υπάλληλοι στα καταστήματα πελατών της ΔΕΗ, στη Θεσσαλονίκη.

Όπως καταγγέλουν, τα κρούσματα βίας έχουν αυξηθεί, το τελευταίο διάστημα, με αποτέλεσμα να φοβούνται ακόμα και για την σωματική τους ακεραιότητα.

Χαρακτηριστικό είναι το επεισόδιο που σημειώθηκε στο κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, στην οδό 26ης Οκτωβρίου.

“Ο πελάτης εισήλθε μαινόμενος στο κατάστημα και άρχισε να διαμαρτύρεται γιατί του κόψαμε το ρεύμα. Όταν η υπάλληλος επιχείρησε να του εξηγήσει ότι δεν πλήρωσε μια δόση του διακανονισμού στον οποίο είχε προχωρήσει με την επιχείρηση, άρχισε να ωρύεται, με αποτέλεσμα να αρπάξει μια καρέκλα και να την χτυπήσει επανειλλημμένα στο γραφείο της, καταστρέφοντας και τον υπολογιστή της”, δήλωσε το μέλος Τ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας ΕΔΟΠ/ΔΕΗ, Λουκάς Γεωργιάδης.

Αν και τα καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών διαθέτουν ιδιωτική φύλαξη, οι εργαζόμενοι ζητούν από τη διοίκηση της ΔΕΗ να λάβει μέτρα προστασίας.

“Περισσότερο βοηθούν εμάς, παρά ως ασφάλεια”, δήλωσε ο κ.Γεωργιάδης ενώ ο πρόεδρος του ΣΠΕ Ομίλου ΔΕΗ-ΚΥΕ, Γιάννης Ανανιάδης εκτίμησε πως “θα υπάρξουν και άλλα θύματα, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση”.

LEAVE A REPLY