Wednesday , 17 June 2026

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του μετά τα προβλήματα στην κίνηση των συρμών

Κανονικά και από τις δύο τροχιές γίνεται η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης καθώς αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που παρουσιάστηκε νωρίς σήμερα το πρωί στη μία τροχιά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρείας Thema «σας ενημερώνουμε ότι ο σταθμός ‘Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός’ λειτουργεί κανονικά και η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί σε όλο το μήκος της γραμμής».

Το πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί
Υπενθυμίζεται ότι από νωρίς σήμερα το πρωί η κίνηση των συρμών του μετρό Θεσσαλονίκης γινόταν από μια τροχιά σχεδόν στο μισό δίκτυο, καθώς ο σταθμός στον ΟΣΕ ήταν κλειστός λόγω τεχνικού προβλήματος ενώ από το σταθμό «Σιντριβάνι» έως το σταθμό «Δημοκρατίας» η κυκλοφορία διεξαγόταν μόνο μέσω της τροχιάς 2. Όπως είχε ανακοινώσει η εταιρεία, «ο σταθμός ‘Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός’ παραμένει προσωρινά κλειστός λόγω τεχνικού ζητήματος. Η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά από το σταθμό ‘Νέα Ελβετία’ έως το σταθμό ‘Σιντριβάνι’ και στις δύο τροχιές. Από το σταθμό ‘Σιντριβάνι’ έως το σταθμό ‘Δημοκρατίας’ η κυκλοφορία πραγματοποιείται μόνο μέσω της τροχιάς 2».

Check Also

Στις φυλακές Κορυδαλλού επιστρέφει ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος με διαταγή του Ε’ ποινικού τμήματος του Αρείου Πάγου

Στον δρόμο για τις φυλακές Κορυδαλλού ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος, ο «Λάμπρος» της 17 Νοέμβρη. Σήμερα, …