Νέα εποχή για το “Κτήμα Semeli” με επενδύσεις 2 εκατ.ευρώ σε οινοτουρισμό...

Νέα εποχή για το “Κτήμα Semeli” με επενδύσεις 2 εκατ.ευρώ σε οινοτουρισμό και premium προϊόντα

201
SHARE
Επενδύσεις 2 εκατ.ευρώ έχει σε εξέλιξη το Κτήμα Semeli για τη δυναμική ανάπτυξή του στον τομέα του οινοτουρισμού, προχωρά σε rebranding το 2019 και δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των premium προϊόντων του.
“Ο Οινοτουρισμός, σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, θα αποτελέσει μία σημαντική πηγή εσόδων και θα γίνει η αφετηρία για τη δημιουργία ενός ισχυρού δεσμού ανάμεσα στον φίλο-επισκέπτη και τα κρασια του Κτήματος. Παράλληλα, η εταιρέια επενδύσει στη βελτιστοποίηση και αναβάθμιση των υποδομών και των μεθόδων παραγωγής που διαμορφώνουν την ταυτότητα του Κτήματος Semeli” σημείωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ.Κωνσταντίνος Δαριβάκης, σε συνάντηση με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την συμμετοχή της εταιρέιας στη μεγάλη βορειοελλαδική οινική εκδήλωση “Χάρτης των Γεύσεων”, που πραγματοποιήθηκε στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.
Η πρώτη φάση των επενδύσεων φάση αφορούσε τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, ενώ η δεύτερη που βρίσκεται  σε εξέλιξη στο οινοποιείο που βρίσκεται στο Κούτσι Νεμέας σε υψόμετρο 600 μ., και τους χώρους παραγωγής και  το 2019 θα ακολουθήσει ριζική ανακαίνιση του ξενώνα, ώστε αυτός να διαθέτει 10-12 πολυτελείς σουϊτες, και αναδιαμόρφωση του κελαριού. Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά στην αγορά πρόσθετης γης (αμπελοτόπια). Σήμερα διαθέτει 300 στρέμματα ιδιόκτητα αμπελοτόπια, ενώ διαχειρίζεται συνολικά 1.200 στρέμματα μέσω συμβολαιακών συνεργασιών στη Νεμέα και τη Μαντινεία, και θέλει να τα αυξήσει σε 500, αυξάνοντας και τις συμβολαιακές συνεργασίες της.
Το 2019, επίσης, όπως ανέφερε ο οινολόγος και γ.δ. του Κτήματος κ.Λεωνίδας Νασιάκος, θα γίνει rebranding των προϊόντων  με επανασχεδιασμό των ετικετών και νέες εμφιαλώσεις.
Το 2018 οι εξαγωγές του Κτήματος Semeli κινήθηαν ανοδικά, αντιπροσωπεύοντας πλέον  το 15% του τζίρου, με προορισμούς 19 χώρες, έναντι ποσοστού 10-12% τα προηγούμενα χρόνια, ενώ ο κύκλος εργασιών εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 4 εκατ.ευρώ από τα 3,850 του 2017, με αύξηση κερδοφορίας κατά 15%.
Στόχος της εταιρείας, όπως επισημάνθηκε επίσης, είναι να αναδειχθεί και αναπτυχθεί το Κούτσι στα πρότυπα της Τοσκάνης. Η εταιρεία συμμετείχε με επιτυχία στον “Χάρτη των Γεύσεων”, καθώς μεταξύ άλλων στοχεύει στην αύξηση των μεριδίων και στη βορειοελλαδική αγορά. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα κρασιά του Κτήματος, ενώ επίσης περισσότερα από 50 άτομα είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν επτά διαφορετικές εσοδείες του SEMELI NEMEA RESERVE, από το 2003 έως το 2015 και αναδείχθηκε η δυναμική της ποικιλίας Αγιωργίτικο και η φιλοσοφία – “Τίποτα λιγότερο από το άρτιο” –  και ο τρόπος οινοποίησής της από τη Semeli.
“Το Κτήμα Semeli περνά πλέον σε μία νέα εποχή, με έμφαση και προτεραιότητα στν παραγωγή ξεχωριστών οίνων ποιότητας, κάτω από μία ισχυρή ταυτότητα”, τόνισε ο κ.Νασιάκος.

LEAVE A REPLY