Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Βόλο ζητά η ΟΕΒΕΜ

Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Βόλο ζητά η ΟΕΒΕΜ

415
SHARE

Την ανάγκη δημιουργίας Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Βόλο τόνισε η διοίκηση της ΟΕΒΕΜ (Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Νομού Μαγνησίας) σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση της Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, Δωροθέας Κολυνδρίνη και παρευρέθηκαν εκ μέρους της ΟΕΒΕ Μαγνησίας ο Αντιπρόεδρος, Ευάγγελος Λαλίτσας και ο Ταμίας, Ιωάννης Φόβος.

Αναλυτικότερα, ένα να κρίσιμο και καθοριστικό θέμα που τέθηκε από την ΟΕΒΕΜ αφορούσε τις επιχειρήσεις του Μετάλλου και αυτό δεν είναι άλλο από τη δημιουργία Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, δεδομένου ότι στην περιοχή της Μαγνησίας υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις να υποστηριχτεί ένα τέτοιο εγχείρημα, καθώς υπάρχουν δεκάδες επιχειρήσεις μετάλλου με τεράστια εμπειρία, που μπορούν να υποστηρίξουν το κομμάτι της επισκευής οποιουδήποτε τμήματος οποιουδήποτε πλωτού σκάφους κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όρους που δεν θα βλάπτουν το περιβάλλον. Όπως τονίσθηκε το θέμα αυτό είναι καθοριστικής σημασίας δεδομένου ότι η περιοχή μας αποτελούσε και αποτελεί σήμα κατατεθέν του Μετάλλου με μεγάλη προϊστορία και μεγάλες προοπτικές στον κλάδο αυτό..

Η διοίκηση της ΟΕΒΕΜ έθεσε, επίσης, στον κ.Κεφαλογιάννη άλλα έξι θέματα:

  1. Ολοκλήρωση του έργου του Περιφερειακού: Ο Περιφερειακός αποτελεί έναν κεντρικό οδικό άξονα ο οποίος μπορεί να αποσυμφορήσει σημαντικά και καθοριστικά μεγάλες ροές οχημάτων από το κέντρο του Βόλου. Επιβάλλεται να γίνουν όλες εκείνες οι ενέργειες από τους εμπλεκόμενους φορείς προκειμένου άμεσα να ολοκληρωθεί και να βοηθήσει έτσι σημαντικά στο όλο κομμάτι του Κυκλοφοριακού ζητήματος.
  2. Προώθηση του Αεροδρομίου Κεντρικής Ελλάδος: Παρότι έχουν γίνει αρκετές συναντήσεις, επαφές, διαβουλεύσεις για το τι μέλλει γενέσθαι για το αεροδρόμιο δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε βρεθεί μπροστά σε μία λύση η οποία θα δώσει μία δυναμική ώθηση σε ένα πραγματικά μεγάλο κεφάλαιο για την περιοχή της Θεσσαλίας και όχι μόνο, συμβάλλοντας αποφασιστικά στο όλο εγχείρημα της εξέλιξης της αγοράς, όχι μόνο της Θεσσαλίας αλλά και όλης της Κεντρικής Ελλάδος. Η ζωντανή ενεργοποίηση ενός τέτοιου κεφαλαίου, με οποιαδήποτε μορφή και αν έρθει αυτό είναι βέβαιον ότι θα συμβάλλει προς τη θετική κατεύθυνση και θα βοηθήσει αποφασιστικά όλες τις επιχειρήσεις της αγοράς.
  3. Το λιμάνι να μπει μέσα στη πόλη: Δηλαδή να υπάρξει μια πλήρης αξιοποίηση όλου του χώρου είτε αυτό αφορά το θαλάσσιο, είτε αφορά το πεδίο της ξηράς. Με άλλα λόγια να υπάρξουν όλες εκείνες οι απαιτούμενες ενέργειες με τις οποίες το λιμάνι με την ευρεία έννοια του όρου θα συμβαδίσει με την εξέλιξη και την πρόοδο της πόλης.
  4. Συγκοινωνία νησιών και διασύνδεση με άλλες περιοχές: Ιδίως κατά την περίοδο των χειμερινών μηνών διαπιστώνεται πολλές φορές σημαντικό πρόβλημα στην συγκοινωνία των νησιών με άλλες περιοχές , με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλά και σοβαρά προβλήματα. Αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και μεταξύ της συγκοινωνίας των νησιών των Σποράδων και τα προβλήματα αυτά εστιάζονται κυρίως στους χειμερινούς μήνες.
  5. Οδικό δίκτυο Πηλίου: Παρά το ότι τα τελευταία χρόνια με συντονισμένες κι θετικές ενέργειες της Περιφέρειας υπάρχει σημαντική βελτίωση του οδικού δικτύου , δεδομένου ότι το Πήλιο αποτελεί δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό απαιτείται να υπάρξουν κι άλλες ενέργειες προς την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βελτίωση του οδικού δικτύου κάτι που θα ενισχύσει σημαντικά το τουριστικό και όχι μόνο κομμάτι της περιοχής.
  6. Ηλεκτροκίνηση Σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Λάρισας: Στα πλαίσια της μετεξέλιξης και της συνεχούς βελτίωσης των υποδομών ένα τέτοιο έργο συμβάλλει αποφασιστικά και σίγουρα βελτιωτικά προς πάσα κατεύθυνση (περιβάλλον, κοινωνία. αγορά κτλ)

Μετά και από τις τοποθετήσεις των υπόλοιπων φορέων ο υφυπουργός δεσμεύτηκε να εξετάσει τα θέματα, που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.

LEAVE A REPLY