Ντεμπούτο από τη “Βυζαντινή Θεσσαλονίκη” με διεθνή διαγωνισμό βυζαντινού κοσμήματος και δίκτυο...

Ντεμπούτο από τη “Βυζαντινή Θεσσαλονίκη” με διεθνή διαγωνισμό βυζαντινού κοσμήματος και δίκτυο εμπορίας αγροτικών προϊόντων στη λεκάνη της Μαύρης Θάλασσας

350
SHARE

Με δυο δράσεις, συγκεκριμένα με έναν διεθνή διαγωνισμό κοσμήματος με θέμα εμπνευσμένο από το Βυζάντιο («Βυζαντινή Σαγήνη/ Byzantine Charm») και με τη συγκρότηση ευρωπαϊκού Δικτύου Εμπορίας Αγροτικών Προϊόντων στη Λεκάνη της Μαύρης Θάλασσας, ξεκινά επισήμως πλέον τη δράση της η “Βυζαντινή Θεσσαλονίκη”, η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που συστάθηκε από φορείς της πόλης με στόχο την ανάδειξη αλλά και αξιοποίηση στην πραγματική οικονομία της πλούσιας βυζαντινής της ιστορίας και πολιτισμού.

Το κατασταστικό της εταιρείας υπογράφηκε σήμερα. Ιδρυτικά μέλη της «Βυζαντινής Θεσσαλονίκης» είναι ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η Ομοσπονδία Εμπορίου Παραγωγικότητας και Επιχειρηματικότητας Κεντρικής – Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Εμπορίου, η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, η Ιερά Βασιλική Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Βλατάδων, ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδας και διακεκριμένα μέλη της επιχειρηματικής, ακαδημαϊκής και ιερατικής κοινότητας της Θεσσαλονίκης. Το εγχείρημα στηρίζεται επίσης από πανεπιστημιακά ιδρύματα και άλλους φορείς.

“Η πόλη δεν είχε ένα brand name και αποφασίσαμε να αναδείξουμε τον βυζαντινό χαρακτήρα της. Επιχειρούμε να συνδέσουμε την πραγματική οικονομία με τον πολιτισμό, δημιουργώντας για τον τόπο μια διαφορετική κουλτούρα ανάπτυξης. Ο πολιτισμός δεν αποτελεί “μουσειακό” τρόπο σκέψης. Η βυζαντινή κληρονομιά της πόλης μπορεί να παράγει οικονομική ανάπτυξη, όχι μόνο για τη Θεσσαλονίκη αλλά και για άλλες ελληνικές και ξένες πόλεις που θα ενταχθούν στο δίκτυο των βυζαντινών πόλεων”, τόνισε σχετικά στην εκδήλωση ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, κ.Παντελής Φιλιππίδης.

Στόχος αντίστοιχα του δικτύου AgriTradeNet είναι η αύξηση των διασυνοριακών εμπορικών ευκαιριών για γεωργικά και αγροτοβιομηχανικά προϊόντα και η ενδυνάμωση του branding αγροτικών προϊόντων με γεωγραφικό προσδιορισμό. Στο δίκτυο είναι ενταγμένες οκτώ χώρες της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας (Αρμενία, Βουλγαρία, Γεωργία, Ελλάδα, Μολδαβία, Ρουμανία, Τουρκία και Ουκρανία).

Στην εκδήλωση παρέστη και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Στέλιος Αραχωβίτης, που έδωσε έμφαση στη σημασία του brand name και στις προσπάθειες που καταβάλει το υπουργείο  για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα.

LEAVE A REPLY