Ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Rail Cargo από τη Θεσσαλονίκη-Νέα εποχή για τις...

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Rail Cargo από τη Θεσσαλονίκη-Νέα εποχή για τις ελληνικές σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές

1883
SHARE

Την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ελλάδα σηματοδότησε το σημερινό πρώτο δρομολόγιο της Rail Cargo Logistics Goldair από τη ΒΙΠΕ Σίνδου Θεσσαλονίκης στην Ειδομένη. “Σκοπός είναι όλο αυτό να το βελτιώσουμε και στη συνέχεια να το αναπτύξουμε σε όλη την Ελλάδα και να ενώσουμε τη χώρα μας με όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, μέσω του δικτύου της RaiL Cargo. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα φανούν αρκετά σύντομα”, δήλωσε σχετικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Καλλίνικος Καλλίνικος, στο περιθώριο της τελετής   εγκαινίων, που έγιναν παρουσία  του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, της Πρέσβεως της Αυστρίας ΑΕ, Andrea Ikic -Boehm,του προέδρου του ΟΣΕ, Γιώργου Κακουλάκη και  υψηλόβαθμων στελεχών των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. “Είμαστε η πρώτη ιδιωτική εταιρεία, μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχουμε αιτηθεί και έχουμε πάρει άδεια για να εκτελούμε έργα με δικές μας λοκομοτίβες και βαγόνια”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καλλίνικος, προσθέτοντας ότι “όλη αυτή η δράση γίνεται με τη συνεργασία της ελληνικής εταιρείας Goldair Cargo και των αυστριακών σιδηροδρόμων, που είναι κρατική εταιρεία και η οποία με μεγάλη προσπάθεια πείστηκε από εμάς να έχει παρουσία στην Ελλάδα και να προσφέρει την τεχνογνωσία που πραγματικά έχει ως η δεύτερη σιδηροδρομική επιχείρηση της Ευρώπης”.

Κατά τον ίδιο, η μεταφορική δραστηριότητα της εταιρείας, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, θα γίνεται καθημερινά με ένα δρομολόγιο και στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2018 να αυξηθούν σε δύο ή τρία και έτσι να μεταφέρονται 400.000 τόνοι/ετησίως, από 200.000 τόνους/ετησίως σήμερα. Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι και η προσέλκυση εμπορευμάτων που διακινούνται με containers, μέσω και του λιμένα της Θεσσαλονίκης, ενώ αναφορικά με το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, τόνισε ότι ήδη έχουν γίνει επενδύσεις 3,5 εκατ. ευρώ και στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια θα διαμορφώνονται συνολικά σε 20 εκατ. ευρώ.

LEAVE A REPLY