ΟΑΣΘ: Ασύμβατα τα καινούρια ακυρωτικά μηχανήματα με εισιτήρια που κυκλοφορούν στην πόλη…

ΟΑΣΘ: Ασύμβατα τα καινούρια ακυρωτικά μηχανήματα με εισιτήρια που κυκλοφορούν στην πόλη…

1074
SHARE

«Παραλάβαμε καμμένη γη, ωστόσο τώρα η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη» έσπευσε να τονίσει σήμερα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης), Στέλιος Παππάς, συνομιλώντας με τα μέλη της πρωτοβουλίας εργαζόμενων-φοιτητών και συνταξιούχων, που πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Οργανισμού στην οδό  Παπαναστασίου, προαναγγέλλοντας μάλιστα και αφίξεις των πρώτων νέων λεωφορείων μέχρι τον Μάιο.

Το thesseconomy.gr γνωστοποιεί, πάντως, σήμερα ένα ακόμη κωμικοτραγικό πρόβλημα, που έχει προκύψει τις τελευταίες ημέρες με τα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων, που έχουν τοποθετηθεί σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Το περιστατικό συνέβη σε φίλη δημοσιογράφο σε λεωφορείο της γραμμής 2Κ, όπου χθες προσπάθησε ματαίως να ακυρώσει εισιτήριο που είχε αγοράσει λίγη ώρα πριν από ψιλικατζίδικο στην Καλαμαριά, αλλά αυτό δεν κατέστη εφικτό σε κανένα από τα δυο καινούρια ακυρωτικά μηχανήματα, που βρίσκονταν στη μέση και στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου. Όπως διαπίστωσε, η σχισμή των καινούριων ακυρωτικών μηχανημάτων είναι πολύ πιο στενή σε σύγκριση με τα παλαιότερα μηχανήματα. Ξαναδοκίμασε με άλλο εισιτήριο αλλά πάλι τίποτε – το εισιτήριο δεν χωρούσε στη σχισμή. Απευθύνθηκε στον οδηγό του λεωφορείου, που της υπέδειξε να πάει στο ακυρωτικό μηχάνημα στο πίσω μέρος του λεωφορείου, που ήταν όπως της είπε από τα παλιά, και δεν θα είχε πρόβλημα. Το λεωφορείο βέβαια ήταν υπερπλήρες – σε ώρα αιχμής συνέβη το περιστατικό – και εκείνη του εξήγησε ότι αυτό που της είπε ήταν πρακτικά αδύνατο και επέλεξε να παραμείνει με το εισιτήριο στα χέρια και εάν ανέβαινε ελεγκτής να το έσκιζε εκείνος, με τον οδηγό να της κάνει κριτική ότι διακρίνει “μια δόση επιθετικότητας” στα λεγόμενά της. Σύμφωνα με τον οδηγό πρόβλημα έχουν τα εισιτήρια, δηλαδή μια παρτίδα εισιτηρίων τυπώθηκαν σε παχύτερο χαρτί από ό,τι συνήθως – έτσι της είπε –  και όχι τα καινούρια μηχανήματα. Σε συνομιλία όμως με άλλους επιβάτες προέκυψε ότι και τουλάχιστον άλλα δυο άτομα τις προηγούμενες ημέρες είχαν το ίδιο πρόβλημα με εισιτήρια, τα οποία είχαν αγοράσει από άλλες περιοχές της πόλης. Μένει φυσικά να αποδειχτεί προσεχώς πού έγκειται το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και εάν το θέμα έγκειται στα εισιτήρια και όχι στα καινούρια ακυρωτικά μηχανήματα, και πάλι υπάρχει ευθύνη στον ΟΑΣΘ που οφείλει να επιβλέπει την τήρηση των προδιαγραφών, την προσαρμογή τους στο νέο εξοπλισμό του και φυσικά τον έλεγχο των εισιτηρίων που παραλαμβάνει από τους προμηθευτές του (εάν δεν τα τυπώνει ο ίδιος ο Οργανισμός). Αυτό προϋποθέτει βέβαια κοινή λογική και σίγουρα όχι την κακώς εννοούμενη δημοσιουπαλληλική νοοτροπία….

LEAVE A REPLY