Monday , 10 February 2025

ΟΑΣΘ: «Μήλο της Έριδος» η νέα ΣΣΕ ανάμεσα σε διοίκηση και εργαζομένους-«Μας παρουσιάζουν νέα αλλαγμένη σύμβαση»

«Μήλο της Έριδος» έχει γίνει η υπογραφή της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ανάμεσα σε εργαζόμενους, διοίκησης του ΟΑΣΘ και κυβέρνησης. Όπως υποστήριξαν οι εργαζόμενοι του Οργανισμού σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν σήμερα στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκη «η υπογραφή της σύμβασης έχει κολλήσει και δεν υπογράφεται από την κυβερνητική πλευρά αν και είχε συμφωνηθεί να υπογραφεί από τον περασμένο Ιούνιο».

«Μας παρουσιάζουν μια νέα αλλαγμένη σύμβαση»
«Έχουμε ακούσει για 52% αυξήσεις εκτός μισθολογικών παροχών και ότι εμείς διεκδικούμε 70%», τόνισε ο πρόεδρος του του Συνδικάτου Eργαζομένων του ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας. «Η διοίκηση μας καλεί να αποδεχτούμε τη συλλογική σύμβαση εργασίας η οποία όμως δεν είναι εκείνη που υπογράψαμε. Πριν λίγο καιρό υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με τον οργανισμό και σήμερα μας παρουσιάζουν μια νέα αλλαγμένη. Δεν την υπογράψαμε μόνοι μας, μαζί με τη διοίκηση τη συμφωνήσαμε και υπογράψαμε και πολλά άλλα. Τώρα η διοίκηση την αλλάζει μονομερώς, δεν τηρεί τα συμφωνηθέντα και μας κουνάει το δάχτυλο ότι εμείς δε συμφωνούμε», πρόσθεσε ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Δήμκας.

Δεν υπάρχει μέριμνα για ΑΜΕΑ
Σχετικά με τις υποτιθέμενες περικοπές χρημάτων που αφορούν παιδιά των εργαζομένων τα οποία φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, καθώς και παιδιά εργαζομένων τα οποία παρακολουθούν προγράμματα θεραπείας ειδικής αγωγής, ο ΟΑΣΘ υπογραμμίζει σε κάθε τόνο ότι αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Όπως επεσήμανε το μέλος του σωματείου ΟΑΣΘ ο Νικήτας Τσαρίδης αναφερόμενος στη νέα σύμβαση που παρουσιάζει ο οργανισμός και το υπουργείο, «στη νέα σύμβαση δεν υπάρχει η ειδική μέριμνα των 15.000 ευρώ για τα ΑΜΕΑ. Το ζήτημα σήμερα για την ωμή παρέμβαση της κυβερνήσεως για τα συνδικαλιστικά δρώμενα δεν είναι κάτι καινούργιο για εμάς. Το έχουμε δει και στο παρελθόν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», δήλωσε. Και πρόσθεσε πως «ενώ το ποσό των 500.000 -για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού- τους φαίνεται μεγάλο, δεν τους φαίνεται το ίδιο υπέρογκο το τεράστιο ποσό των 40 εκατ. ευρώ που δίνεται ετησίως στους παρόχους των συγκοινωνιών. Αυτό το ποσό θα γίνει 65 εκατ. ευρώ από το 2024. Τα 500.000 ευρώ που ζητάμε εμείς δεν είναι ούτε τα ναύλα μιας ημέρας μιας ελληνικής φρεγάτας που περιπολεί στην ερυθρά θάλασσα στηρίζοντας τα συμφέροντα των εφοπλιστών».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *