Οι 7 στους 10 Ευρωπαίους αγοράζουν online από εμπόρους εκτός της χώρας...

Οι 7 στους 10 Ευρωπαίους αγοράζουν online από εμπόρους εκτός της χώρας τους!

352
SHARE
Οι 7 στους 10 Ευρωπαίους αγοράζουν online από εμπόρους εκτός της χώρας τους!

Ένθερμοι οπαδοί των διαδικτυακών αγορών, αλλά από καταστήματα λιανικής εκτός από τη χώρα διαμονής τους, αναδεικνύονται οι Ευρωπαίοι. Ήδη, 7 στους 10 Ευρωπαίους (71%) διαδικτυακούς πελάτες αγόρασαν αντικείμενα από λιανέμπορους έξω από τη χώρα διαμονής τους, κυρίως λόγω των καλύτερων τιμών και αναζήτησης μίας συγκεκριμένης μάρκας ή προϊόντος. Σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η UPS το 2017 (Ο Παλμός του Ευρωπαίου Διαδικτυακού Καταναλωτή) και την οποία αναδεικνύει στο newsletter του ο ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικών Ελλάδος), το γεγονός αυτό δείχνει αφενός ότι υπάρχουν ευκαιρίες σύνδεσης για τους λιανέμπορους με πελάτες από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές και αφετέρου ότι οι λιανέμποροι πρέπει, επίσης, να παρέχουν ένα εξατομικευμένο, ευρύ φάσμα υπηρεσιών για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των διαδικτυακών αγοραστών.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα κορυφαία κριτήρια κατά την αγορά από λιανέμπορους άλλης χώρας περιλαμβάνουν: ασφάλεια πληρωμών (75%), ξεκάθαρη αναφορά στο συνολικό κόστος της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των δασμών και των τελών (72%), σαφής πολιτική επιστροφής (63%), τιμές στο νόμισμα του αγοραστή (63%) και η ταχύτητα παράδοσης (62%).

Η μελέτη της UPS διαπίστωσε, επίσης, ότι σχεδόν όλοι (96%) οι Ευρωπαίοι αγοραστές, που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αγόρασαν από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Απ’ αυτούς, το 67% αναφέρουν τις καλύτερες τιμές ως το λόγο για να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε παρόμοιου είδους πλατφόρμες αντί για απευθείας στο λιανέμπορο, ενώ το 43% παραθέτει ως λόγο τις ευρύτερες επιλογές προϊόντων σε οποιαδήποτε δεδομένη κατηγορία.

Περισσότεροι από τους μισούς (52%) διαδικτυακούς αγοραστές στην Ευρώπη θεωρούν ως σημαντικό παράγοντα τον αριθμό επιλογών αποστολής, όταν αναζητούν και επιλέγουν προϊόντα online, ενώ το 75% θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή εξίσου σημαντική. Επιπλέον, το 63% των αγοραστών ενδιαφέρονται για αποστολή σε εναλλακτική τοποθεσία με παρατεταμένες ώρες λειτουργίας, αν το κόστος είναι λιγότερο από την αποστολή στο σπίτι τους.

Περίπου οι μισές αγορές από το κινητό

Ακόμη, οι λιανέμποροι πρέπει να λάβουν υπόψιν τους το mobile, καθώς η χρήση των smartphones για την αγορά προϊόντων αυξάνεται. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 43% των χρηστών smartphone πραγματοποίησε αγορά από το κινητό του. Οι αγοραστές χρησιμοποιούν, επίσης, τις κινητές τους συσκευές και για άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την αγορά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου για να εντοπίσουν καταστήματα ή πληροφορίες σχετικά με κάποιο κατάστημα (78%), να παρακολουθήσουν την πορεία της παραγγελίας τους (78%) και να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ εμπόρων (75%).

LEAVE A REPLY