Tuesday , 24 May 2022

Οκτώ ημέρες ταλαιπωρίας έζησε μητέρα δυο παιδιών για να παραλάβει δύο πάζλ (!) από εταιρεία ταχυμεταφορών

Του Γ. Κατσιάνη

Άλλη μία ιστορία που δείχνει το μέγεθος της ταλαιπωρίας που υφίστανται καταναλωτές, οι οποίοι αναμένουν για ημέρες την παραλαβή δεμάτων από εταιρείες ταχυμεταφορών, φέρνει στο φως το thesseconomy.gr.

Η περιπέτεια μιας μητέρας δύο παιδιών άρχισε την Μεγάλη Εβδομάδα, όταν  παρήγγειλε ηλεκτρονικά δύο πάζλ.  

Μετά το Πάσχα, έλαβε γραπτό μήνυμα (sms) στο κινητό της τηλέφωνο ότι η παραγγελία της βρίσκονταν σε υποκατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών, στη δυτική Θεσσαλονίκη.

«Αποφάσισα, λοιπόν, να πάω να παραλάβω η ίδια από το υποκατάστημα το δέμα, προκειμένου να εξοικονομήσω χρόνο. Όταν έφτασα, υπάλληλος του καταστήματος με ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να περιμένω ώρες μέχρι να ξεφορτωθεί η παλέτα με τα εμπορεύματα. Έτσι, αποφάσισα να φύγω και να επιστρέψω την επομένη», δήλωσε.

Όταν όμως την επόμενη ημέρα, η άτυχη γυναίκα επισκέφτηκε και πάλι το υποκατάστημα για να παραλάβει το δέμα, ενημερώθηκε ότι θα έπρεπε να περιμένει άλλη μία ημέρα (!) για να εξυπηρετηθεί.

«Επειδή έβλεπα ότι δεν έβγαινε άκρη, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εταιρία από την οποία παρήγγειλα τα πάζλ και τους ενημέρωσα ότι παρά το γεγονός ότι το δέμα είχε φτάσει, δεν μπορούσα να το παραλάβω», σημείωσε η καταγγέλλουσα.

Τελικά, λίγες ημέρες αργότερα, η γυναίκα δέχθηκε τηλεφώνημα από υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών, ο οποίος την ενημέρωσε ότι μπορούσε να πάει να παραλάβει το δέμα.

«Μου είπε ότι αν δεν μπορούσα, θα μου έστελναν το δέμα στο σπίτι μου αλλά μετά την… Πρωτομαγιά», δήλωσε.

Τελικά, μετά από οκτώ ημέρες πήγαινε-έλα, η νεαρή γυναίκα κατάφερε να παραλάβει το…πολυπόθητο δέμα.  

Leave a Reply

Your email address will not be published.