Thursday , 28 March 2024

ΟΛΘ: Μέρισμα 1,50 ευρώ ενέκρινε η γ.σ. – Στα 52 εκατ.ευρώ οι επενδύσεις από το 2018 μέχρι σήμερα και ακολουθούν άλλα 150-200 εκατ.

Αυξημένο μέρισμα θα διανείμει η Π΄Θ Α.Ε. για τη χρήση 2021, σε ΄συγκριση με το αντίστοιχο περσινό για τη χρήση 2020. Η σημερινή τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας ενέκρινε συγκεκριμένα τη διανομή μερίσματος ύψους 1,50 ευρώ (μικτό) ανά μετοχή έναντι μερίσματος 1,42 ευρώ ανά μετοχή που διανεμήθηκε πέρυσι, ενώ επίσης ενέκρινε τις Ετήσιες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις για την 22η εταιρική χρήση (01.01.2021 – 31.12.2021), με τις σχετικές Εκθέσεις και Δηλώσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ορκωτών Ελεγκτών.

Ημερομηνία αποκοπής του μερίσματος ορίστηκε η 27η Απριλίου 2022, ημερομηνία προσδιορισμού των δικαιούχων λήψης μερίσματος (record date) η 28η Απριλίου 2022 και ημερομηνία έναρξης καταβολής του μερίσματος η 4η Μαΐου 2022.σύμφωνα με την απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης
των μετόχων της 21ης Απριλίου 2022, το μέρισμα για τη χρήση 2021 ανέρχεται σε € 1,50 ανά
μετοχή, το οποίο υπόκειται σε παρακράτηση φόρου 5%, ήτοι σε καθαρό ποσό € 1,425 ανά
μετοχή.

Επενδύσεις

Κατά τη διάρκεια της γ.σ. απαντώντας σε ερωτήσεις μετόχων και δημοσιογράφων η διοίκηση της εταιρείας γνωστοποίησε ότι από το Μάρτιο του 2018 (σ.σ. ανάληψη της εταιρείας από την Κοινοπραξία των επενδυτών) μέχρι σήμερα έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις ύψους 52 εκατ.ευρώ  και στα επόμενα χρόνια θα ακολουθήσουν επενδύσεις από 150 έως 200 εκατ.ευρώ, μεταξύ των οποίων η επέκταση του 6ου προβλήτα, η αποπληρωμή των δυο μεγάλων γερανογεφυρών που αναμένονται τον Μάιο, αναβαθμίσεις γερανογεφυρών κ.α.

Σε άλλη ερώτηση για τον τρόπο χρηματοδότησης της επέκτασης του 6ου προβλήτα, η διοίκηση του λιμανιού επισήμανε ότι υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια άνω των 100 εκατ.ευρώ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη-επενδύσεις, δηλαδή και για την επέκταση του 6ου προβλήτα. Σήμερα, όπως τονίστηκε, δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για χρηματοδότηση, πάντως η εταιρεία παρακολουθεί στενά τα ευρωπαϊκά προγράμματα και βρίσκεται και σε επαφή και με τράπεζες, οι οποίες προτίθενται να χρηματοδοτήσουν την επένδυση στον 6ο προβλήτα, αλλά αυτό πρέπει να γίνει κάτω από τη σκοπιά της μεγιστοποίησης του οικονομικού οφέλους. Η χρήση δανεισμού, όπως τονίστηκε, επίσης, είναι στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, αλλά επειδή και ο δανεισμός έχει κόστος και η εταιρεία έχει 100 εκατ. διαθέσιμα είναι κάτι που αξιολογείται και θα το δει στην πορεία.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος του δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, τόσο στη μεγάλη ανάπτυξη του τομέα της κρουαζιέρας, όσο και στα θέματα ασφάλειας. Στον τομέα αυτό, όπως τόνισε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Franco Cupolo, γίνονται πολλές παρεμβάσεις, όπως συντήρηση και αναβάθμιση μηχανικού εξοπλισμού, οδοστρωσίες στο χερσαίο τμήμα, καλύτερος φωτισμός των εγκαταστάσεων και εκπαίδευση του προσωπικού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *