ΟΛΘ: Σε λειτουργία ο νέος μηχανολογικός εξοπλισμός – Μέχρι τον Σεπτέμβριο ξεκινά...

ΟΛΘ: Σε λειτουργία ο νέος μηχανολογικός εξοπλισμός – Μέχρι τον Σεπτέμβριο ξεκινά το μεγάλο έργο στον 6ο προβλήτα

354
SHARE

Με την εξαγγελία άμεσης προώθησης της επένδυσης για την επέκταση του έκτου προβλήτα του ΟΛΘ συνοδεύτηκε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΘ Α.Ε., κ.Σωτήριο Θεοφάνη, η σημερινή παρουσίαση και εγκαίνια του νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, που διαθέτει πλέον το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, χάρη στην πρόσθετη επένδυση που πραγματοποίησε η κοινοπραξία των επενδυτών (σ.σ.πέραν των υποχρεωτικών επενδύσεων των 180 εκατ.ευρώ) για την αναβάθμιση της λειτουργικότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών του λιμανιού, η οποία υπερβαίνει τα 10 εκατ.ευρώ μέχρι σήμερα και έπεται συνέχεια.

«Είμαστε το ίδιο αποφασισμένοι και συνεπείς στο να υλοποιήσουμε έγκαιρα τις υποχρεωτικές επενδύσεις και να κάνουμε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ένα πρότυπο λιμάνι και στη βαλκανική, αλλά και στην Ανατολική Μεσόγειο καθώς και στην Ευρώπη» τόνισε χαρακτηριστικά κατά τον χαιρετισμό του ο κ. Θεοφάνης. Αναλυτικότερα, όπως ανέφερε, ήδη ξεκίνησε η επενδυτική περίοδος (σ.σ. των υποχρεωτικών επενδύσεων) και το επόμενο βήμα είναι η επικαιροποίηση της μελέτης για τον 6ο προβλήτα, που θα γίνει άμεσα, ώστε να ακολουθήσει η έγκρισή της και η διενέργεια διαγωνισμού και εκτίμησε ότι “τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει ο εργολάβος για την εκτέλεση αυτού του μεγάλου έργου”. Παράλληλα – πρόσθεσε ο κ.Θεοφάνης – “προχωρούμε στην προετοιμασία και προμήθεια του εξοπλισμού. Είμαστε σε μια διαδικασία αναδιοργάνωσης του λιμανιού κι ένα σημαντικό στοίχημα είναι να πετύχει και είμαστε στη διαδικασία των δοκιμαστικών ενεργειών του project να έρθουν τα προς εξαγωγή εμπορευματοκιβώτια και να αποτεθούν μέσα στο λιμάνι”.

Όσον αφορά τον νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, που τέθηκε και επισήμως σήμερα σε λειτουργία, πρόκειται για:

– Δώδεκα (12) καινούργια οχήματα στοιβασίας και μεταφοράς κοντέινερς (straddle carriers), προϋπολογισμού 8,5 εκατ. ευρώ, τα οποία μπορούν να στοιβάζουν καθ’ύψος τρία containers πλήρη ή τέσσερα κενά, ενώ τα παλαιά στοίβαζαν μέχρι δύο πλήρη ή τρία κενά containers.

-Επτά (7) νέα ζεύγη τρέιλερς και

-Πέντε (5) πέντε άρπαγες εμπορευματοκιβωτίων

Παράλληλα, τρέχει η διαδικασία για την προμήθεια ενός νέου ελαστιχοφόρου γερανού και θα ακολουθήσει η αντικατάσταση δυο γερανογεφυρών.

Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία των επενδυτών (South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Limited), που διαθέτει το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του λιμανιού ανέλαβε τη διοικηση του ΟΛΘ πριν έναν χρόνο (Μάρτιοςτου 2018) και σε αυτήν μετέχουν το γερμανικό fund «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», η γαλλοκινεζική «Terminal Link SAS» και η «Belterra Investments Ltd.», συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη.


LEAVE A REPLY