ΟΛΘ: Συνάντηση της απερχόμενης διοίκησης με τους επενδυτές ενόψει της εγκατάστασης της...

ΟΛΘ: Συνάντηση της απερχόμενης διοίκησης με τους επενδυτές ενόψει της εγκατάστασης της Κοινοπραξίας

724
SHARE
Stin teliki efthia i paraxorisi tou 67% tou OLTH

Σε καλό κλίμα συνεργασίας πραγματοποιήθηκε σήμερα η  πρώτη από μια σειρά συσκέψεων που θα ακολουθήσουν στο προσεχές διάστημα μεταξύ εκπροσώπων της εταιρείας South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Limited, δηλαδή της εταιρείας που έχει συστήσει η Κοινοπραξία των επενδυτών του ΟΛΘ και στελεχών της  Terminal Link SAS αφενός με τον πρόεδρο του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ Κωνσταντίνο Μέλλιο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο  Δημήτρη Μακρή, τον Αντιπρόεδρο Δημήτριο Ρούτος και στελέχη της εταιρείας αφετέρου στο κτίριο διοίκησης του Λιμένα Θεσσαλονίκης.

Στη συνάντηση συμμετείχαν το μέλος του δ.σ. της South East Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd και εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας των επενδυτών Σωτήρης Θεοφάνης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS και μέλος ΔΣ της SEGT Ltd, Boris Wenzel, τα στελέχη της Terminal Link SAS Rui Pinto και Marc Riondel και ο νομικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Γιώργος Παπαχρήστου.

Μετά την υπογραφή στις 21 Δεκεμβρίου 2017 της σύμβασης πώλησης του 67% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ στην  South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Limited, όπως επισημάνθηκε στο “thesseconomy.gr”  από την πλευρά των επενδυτών, η σημερινή ήταν η πρώτη από μια σειρά συσκέψεων που θα ακολουθήσουν με στόχο την ομαλή μετάβαση της εταιρείας στο νέο ιδοκτησιακό και διοικητικό της καθεστώς.

Για εξαιρετικό κλίμα και αμοιβαία διάθεση συνεργασίας κάνει λόγο και η διοίκηση του ΟΛΘ, που ενημέρωσε τους εκπροσώπους των επενδυτών για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου και για θέματα λειτουργικής και επιχειρησιακής φύσης.  Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΛΘ Α.Ε. ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων για βασικά ζητήματα, που αφορούν τη λειτουργία του Λιμένα της Θεσσαλονίκης το επόμενο διάστημα.

Ο κ. Μέλλιος τόνισε, ειδικότερα, ότι το 2017 καταγράφηκε ρεκόρ δεκαετίας και η δεύτερη καλύτερη επίδοση της τελευταίας 20ετίας  στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (πάνω από 400.000 TEUs), παρά τη συνεχιζόμενη απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων στη νυχτερινή βάρδια της  Πύλης 16 του Λιμένα Θεσσαλονίκης. Από την πλευρά του ο κ. Μακρής ανέδειξε τα ζητήματα-«κλειδιά» της επόμενης περιόδου για τη βιώσιμη ανάπτυξη του Λιμένα Θεσσαλονίκης. Στο τέλος της συνάντησης συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθούν νέες συσκέψεις το επόμενο διάστημα για την εξέταση των θεμάτων που αφορούν την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγκατάστασης του στρατηγικού επενδυτή.

LEAVE A REPLY