Πίτες ”alfa”: Δυναμική είσοδος στην αγορά των σνακ – Νέες επενδύσεις

Πίτες ”alfa”: Δυναμική είσοδος στην αγορά των σνακ – Νέες επενδύσεις

266
SHARE

Δυναμική είσοδο στην αγορά των σνακ πραγματοποιεί η ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Δ. ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗΣ Α.Ε.Β.Ε. – πίτες “alfa” με τα “Pitatakia”, αξιοποιώντας τις νέες της επενδύσεις. Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας για τη διετία 2017-2018 ανέρχεται σε 6,5 εκατ.ευρώ.

Η νέα κατηγορία προϊόντων είναι σνακ, φτιαγμένα από το φύλλο πίτας της “alfa”, τα οποία όπως επισημαίνει η εταιρεία  ζυμώνονται με ελαιόλαδο και ψήνονται στο φούρνο, δεν είναι τηγανισμένα, δεν περιέχουν συντηρητικά και τρανς λιπαρά και διατίθενται σε τέσσερις γεύσεις: φυσική, ρίγανη, κανέλα – ζάχαρη και πίτσα. Τα “Pitatakia” διανέμονται πανελλαδικά στις αλυσίδες Super Market, αλλά και στη μικρή λιανική, περίπτερα και μίνι μάρκετ μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την εταιρεία ΑΤΛΑΝΤΑ.  Ήδη το ποσοστό κάλυψης στην επικράτεια ξεπερνά το 70% των στοχευμένων σημείων πώλησης και σύντομα αναμένεται η πλήρης κάλυψη της ελληνικής αγοράς.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας στην πάγια θέση-στόχο της  να εξελίσσεται συνεχώς, επενδύοντας στην τεχνολογία και βελτιστοποιώντας την ποιότητα και το εύρος των προϊόντων της-προϊόντων ζύμης με ξεχωριστό Μεσογειακό χαρακτήρα και εξαιρετική γεύση.

Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Δ. ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗΣ Α.Ε.Β.Ε. – Πίτες “alfa” δραστηριοποιείται στη βιομηχανία παραγωγής καταψυγμένων προϊόντων ζύμης για περισσότερα από 50 χρόνια, με έδρα την Κοζάνη. Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά τροφίμων, με 50 περιφερειακούς διανομείς και 11.000 σημεία πώλησης, ακολουθεί τα πλέον αυστηρά, διεθνή πρότυπα Ποιότητας και Ασφάλειας (ISO: 9001-2008, HACCP, IFS, BRC) ενώ χρησιμοποιεί πρώτες ύλες ελληνικής προέλευσης και υψηλής διατροφικής αξίας και απασχολεί 312 άτομα μόνιμο προσωπικό.

 

Ιδιαίτερο βάρος δίνει η εταιρεία και στην επέκτασή της στο εξωτερικό, με επιδίωξη μέχρι το 2020 να έχουν τριπλασιασθεί οι εξαγωγές και από περίπου 8 εκατ. ευρώ σήμερα να ανέλθουν στα 24 εκατ. ευρώ. Ήδη τα προϊόντα της “ταξιδεύουν” σε 35 χώρες, με τη γερμανική και καναδική αγορά να αποτελούν τα δυνατά χαρτιά του χαρτοφυλακίου των εξαγωγών, ενώ έμφαση δίνεται και στις ΗΠΑ, όπου πέτρα από τις απευθείας εξαγωγές, η οικογένεια Κουκουτάρη εδώ και δυο χρόνια έχει ανοίξει ένα boutique κατάστημα λιανικής πώλησης ελληνικών προϊόντων στην Ουάσιγκτον, με επίκεντρο τις πίτες, με την επωνυμία «Alfa Pie home», προγραμματίζει τη δημιουργία και άλλων ανάλογων σημείων στις ΗΠΑ, ενώ έχει συστήσει επίσης εταιρείες logistics σε ΗΠΑ, Σερβία και Ρουμανία.

Όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, παρουσιάζει σταθερά ανάπτυξη άνω του 7% τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Το 2016 ο κύκλος εργασιών της έκλεισε στα 29 εκατ. ευρώ έναντι 26,7 εκατ. ευρώ το 2015, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 2,25 εκατ. ευρώ έναντι 2,1 εκατ. ευρώ και τα EBITDA (λειτουργική κερδοφορία)  ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων ύψους 3,51 εκατ. ευρώ.

 

 

LEAVE A REPLY