«Παράνομες προμήθειες σε εταιρίες» και «συναλλαγές εν κρυπτώ» καταλογίζουν Σπίρτζης-Παππάς στην προηγούμενη...

«Παράνομες προμήθειες σε εταιρίες» και «συναλλαγές εν κρυπτώ» καταλογίζουν Σπίρτζης-Παππάς στην προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ

670
SHARE

Με «μελανά» χρώματα περιέγραψε την κατάσταση που επικρατούσε στον ΟΑΣΘ, τα προηγούμενα χρόνια, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, με αφορμή συζήτηση στη διαρκή επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι εδώ και ένα πολλά χρόνια, «λειτουργούσε στη Θεσσαλονίκη ένα κεντρικό σύστημα πολιτικού στρατού, 2.500 ατόμων», το οποίο, όπως υποστήριξε, συντηρούσε και εταιρίες από τις αστικές συγκοινωνίες.

Μάλιστα, αναφέρθηκε στην περίπτωση της σύμβασης, ύψους ενός εκατ. ευρώ που είχε συνάψει στο παρελθόν ο ΟΑΣΘ με ιδιωτική εταιρεία, η οποία απέδιδε σε άλλη εταιρία, ποσοστό επί των εσόδων που εισέπραττε από τα πρόστιμα που επέβαλλε σε όσους δεν διέθεταν εισιτήριο, κατά την διάρκεια των ελέγχων στα αστικά λεωφορεία.

«Στον ειδικό λογαριασμό που υπήρχε στη σύμβαση του ΟΑΣΘ με το κράτος για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων, βρέθηκαν μόλις 700 ευρώ από τα 38 εκατ. ευρώ που έπρεπε να υπάρχουν», υπογράμμισε και αναρωτήθηκε «που πήγαν αυτά τα χρήματα;».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, ο οποίος κατηγόρησε την προηγούμενη διοίκηση για «συναλλαγές εν κρυπτώ», σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού δεν δημοσίευσε ποτέ ισολογισμό ενώ σημείωσε πως κατά το παρελθόν, όλες οι νομοθετικές πρωτοβουλίες ωφελούσαν τους μετόχους.

«Το 2014 ψηφίστηκε νόμος, ο οποίος εξασφάλισε για τους μετόχους αναδρομικό κέρδος, ύψους 16,5 εκατ. ευρώ», υποστήριξε ο κ. Παππάς.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης αναφέρθηκε στα προβλήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού από τον Αύγουστο του 2017 μέχρι σήμερα.

«Οι προμηθευτές είχαν να πληρωθούν πάνω από 10 μήνες, ο αριθμός των οδηγών ήταν μειωμένος κατά 18% ενώ 53 λεωφορεία δεν κυκλοφορούν, λόγω παλαιότητας», σημείωσε ενώ ανακοίνωσε ότι έχει συναφθεί συνεργασία με την ΕΛΒΟ, με στόχο να επισκευαστούν 50-60 λεωφορεία, το επόμενο διάστημα.

LEAVE A REPLY