Προς παραχώρηση σε ιδιώτες ή ανάπτυξη με ΣΔΙΤ άλλα 23 ελληνικά περιφερειακά...

Προς παραχώρηση σε ιδιώτες ή ανάπτυξη με ΣΔΙΤ άλλα 23 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια – Τι αναφέρει το ΦΕΚ της 25ης Οκτωβρίου

383
SHARE

Το δρόμο για παραχώρηση σε ιδιώτες ή ανάπτυξη μέσω ΣΔΙΤ παίρνουν άλλα 23 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, σε συνέχεια των 10 περιφερειακών αεροδρομίων που κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού παραχωρήθηκαν στη Fraport. Με υπουργική απόφαση, συγκεκριμένα, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, της 19ης Οκτωβρίου, που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ στις 25 Οκτωβρίου (ΦΕΚ Β 4782 – 25.10.2018) ανατίθεται στη Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών να καταρτίσει το επόμενο διάστημα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης για τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Ν. Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου, εξετάζοντας και τα δυο προαναφερόμενα σενάρια.

Στο εν λόγω ΦΕΚ επισημαίνεται μεταξύ άλλων:

“Είναι αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος που συνδέονται με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και την αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος,
η διερεύνηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης των είκοσι τριών (23) περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, των οποίων η διαχείριση και λειτουργία γίνεται από την
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και συγκεκριμένα των αεροδρομίων Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Ν. Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου,
Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.
Στόχος αυτής της διερεύνησης είναι η προετοιμασία και κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης των ως άνω αεροδρομίων λαμβάνοντας υπόψη τα λειτουργικά στοιχεία τους καθώς και τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού τους.

Στα πλαίσια της διερεύνησης αυτής κρίνεται αναγκαία και η εξέταση εναλλακτικών σχεδίων αξιοποίησης, περιλαμβανομένων και σεναρίων Παραχώρησης καθώς
και μέσω ανάθεσης Σύμβασης Αξιοποίησης μέσω Σύμπραξης μεταξύ Δημοσίου και Ιδιώτη.”.

LEAVE A REPLY