Στέλιος Παππάς: “Από τα 600 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, λειτουργούσαν μόλις τα 245”

Στέλιος Παππάς: “Από τα 600 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, λειτουργούσαν μόλις τα 245”

580
SHARE

Βαρείς χαρακτηρισμούς χρησιμοποίησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς σχετικά με την κατάσταση που επικρατούσε στον οργανισμό, πριν την κρατικοποίηση του φορέα.

Μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε η παράταξη “Θεσσαλονίκη Μαζί” για το συγκοινωνιακό, ο κ. Παππάς έκανε λόγο για “πολιτικό και επιχειρηματικό σκάνδαλο”.

“Ήταν πολιτικό σκάνδαλο κάθε φορά που γίνονταν μη σύννομες πράξεις, τις οποίες συγκάλυπτε με νόμο η εκάστοτε κυβέρνηση”, δήλωσε ο κ. Παππάς ενώ τόνισε πως αποτελεί “επιχειρηματικό σκάνδαλο, το γεγονός ότι από τα 600 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, λειτουργούσαν μόλις τα 245”.

Επιπλέον, ο κ.Παππάς ανακοίνωσε ότι τις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί στην “Διαύγεια” ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Πάνω από 310.000 επιβάτες θα μετακινούνται καθημερινά με το μετρό

Από την πλευρά του, ο διευθυντής Ανάπτυξης, Υποστήριξης και Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, Γεράσιμος Δώσσας σημείωσε πως διατέθηκε το ποσό του ενάμισι δις ευρώ για την ολοκλήρωση του έργου.

“Μόνο το 2017, επενδύθηκαν 347 εκατ. ευρώ ενώ καθημερινά θα μετακινούνται πάνω από 310.000 επιβάτες”, υπογράμμισε ο κ. Δώσσας.

Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα του έργου, δήλωσε πως στο τέλος του 2020 θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στη βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων ενώ ένα χρόνο αργότερα, θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην επέκταση των 4,8 χιλιομέτρων του έργου.

“Σήμερα έχει κατασκευαστεί το 67% του έργου όταν πριν από τρία χρόνια είχε κατασκευαστεί μόλις το 37%”, σημείωσε ο κ. Δώσσας.

LEAVE A REPLY