Sunday , 23 June 2024

Στο…σκοτάδι παραμένει εδώ και 20 χρόνια ο συνοριακός σταθμός των Ευζώνων-“Μαύρο” και στο κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης

Είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος συγκοινωνιακός κόμβος της χώρας καθώς από εκεί διέρχονται 350 οχήματα την ώρα και έξι εκατομμύρια επιβάτες, ετησίως.

Και όμως ο συνοριακός σταθμός των Ευζώνων δεν διαθέτει, εδώ και 20 χρόνια(!) τον στοιχειώδη φωτισμό για να εξυπηρετήσει τον μεγάλο όγκο των οχημάτων που κινούνται από και προς την Βόρεια Μακεδονία. με αποτέλεσμα να ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος της εκδήλωσης ενός ατυχήματος.

Χαρακτηριστικό είναι το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε πρόσφατα τις πρώτες πρωινές ώρες, όταν οδηγός τουριστικού λεωφορείου προσέκρουσε σε κράσπεδο της τάφρου απολύμανσης, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κάποιος επιβάτης.

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το thesseconomy.gr, αν και ο συγκεκριμένος μεθοριακός σταθμός διαθέτει κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, εδώ και δύο χρόνια, δεν λειτουργεί λόγω της έλλειψης φωτισμού!

«Ο συνοριακός σταθμός ανήκει στον ΕΟΤ. Ο διαχειριστής είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης. Ωστόσο από τα Σκόπια μέχρι και τη διασταύρωση της Ειδομένης, ο φωτισμός, οι πλάγιες πινακίδες και το οδόστρωμα ανήκουν στην περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και στη συγκεκριμένη περίπτωση υπεύθυνη για τα οδικά τμήματα που βρίσκονται εντός της ζώνης του συνοριακού σταθμού Ευζώνων και αποτελούν λειτουργική συνέχεια του τμήματος Αξιός –Εύζωνοι είναι η Εγνατία οδός Α.Ε.», επισήμανε ο υπεύθυνος λειτουργίας του συνοριακού σταθμού των Ευζώνων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας -Θράκης, Θεόφιλος Κοτσαηλίδης.

Από την πλευρά τους, οι τελωνειακοί τονίζουν ότι οι όποιες παραλείψεις υπάρχουν θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια των μεταφορών που διέρχονται από τον μεθοριακό σταθμό και ζητούν επιτέλους λύση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *