Στο σούπερ μάρκετ με λίστα 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές

Στο σούπερ μάρκετ με λίστα 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές

395
SHARE
Στο σούπερ μάρκετ με λίστα οι 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές

Έχοντας κάνει έρευνα αγοράς και με τη λίστα ανά χείρας για να μην… ξεφύγουν από τον προϋπολογισμό τους πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές για τα ψώνια τους. Αυτό προκύπτει από την Ευρωπαϊκή Έρευνα Αγοραστών της IRI, η οποία διενεργήθηκε σε 2.600 αγοραστές σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, και η οποία έδειξε πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των κινητών για να βρουν διαδικτυακά πληροφορίες πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%).

Σύμφωνα με την έρευνα, την οποία παρουσιάζει το capital.gr, οι Έλληνες είναι οι πιο… θερμοί υπέρμαχοι της λίστας για ψώνια (93% των καταναλωτών κάνουν λίστα με ψώνια στην Ελλάδα). Ένας στους τέσσερις συγκρατούν στο μυαλό τους το τι πρέπει να αγοράσουν, 1 στους 5 (ποσοστό 22%) χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο εντός των καταστημάτων αναζητώντας προωθητικές ενέργειες και 1 στους 2 (ποσοστό 45%) έχει σερφάρει στο διαδίκτυο για να συλλέξει πληροφορίες για προσφορές και καλύτερες τιμές πριν πάει να ψωνίσει.

Η έρευνα έδειξε επίσης πως η πλειοψηφία των καταναλωτών από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, αναζητά προσφορές σε προϊόντα με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, που έχουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο, και ότι το 37% αυτών που ψάχνουν στο Διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα. Το 22% των καταναλωτών ψάχνει πληροφορίες σχετικά με το πιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα/εβδομάδα, ενώ το 38% αναζητά τα συστατικά των προϊόντων και τη χρήση τους.

Οι περισσότεροι καταναλωτές (ποσοστό 84%) φτιάχνουν λίστα (με 1 στους 10 να χρησιμοποιούν το κινητό τους για αυτό) στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα. Η πλειοψηφία λέει ότι ελέγχει τι χρειάζεται στο σπίτι την ώρα που φτιάχνει τη λίστα με τα ψώνια, αλλά περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) διαβάζει φυλλάδια εντός του καταστήματος ή κοιτά τις προσφορές. Μόνο το 11% είναι αυθόρμητοι αγοραστές και δεν κάνουν κάποια ενέργεια προετοιμασίας για τα ψώνια τους. Οι Έλληνες είναι οι μεγαλύτεροι υπέρμαχοι της λίστας για ψώνια (93% των αγοραστών κάνουν λίστα με ψώνια στην Ελλάδα). Οι Γάλλοι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν χαρτί και μολύβι (65% σε σύγκριση με ένα 55% μέσο όρο στην Ευρώπη), ενώ οι Βρετανοί και οι Έλληνες αγοραστές τα συγκρατούν στο μυαλό τους (23% και 25% αντιστοίχως συγκριτικά με ένα ποσοστό 18% σε όλη την Ευρώπη). Το 10% των αγοραστών στην Ευρώπη φτιάχνουν τη λίστα με τα ψώνια τους σε μια ηλεκτρονική συσκευή.

Οι νοτιοευρωπαίοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρότερες οικονομικές δυσκολίες, χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο για πληροφορίες, με το 45% των Ελλήνων, το 39% των Ισπανών και το 33% των Ιταλών να χρησιμοποιούν συχνά το Διαδίκτυο για να αναζητούν πληροφορίες πριν κάνουν τα ψώνια τους. Οι Γερμανοί είναι επίσης συντηρητικοί (37% ψάχνουν στο Διαδίκτυο). Από την άλλη πλευρά το 26% στην Ολλανδία και το 31% στην Μ. Βρετανία και στη Γαλλία αναζητούν πληροφορίες για εξοικονόμηση χρημάτων.

LEAVE A REPLY