Συνέντευξη στον Γ.Κατσιάνη
Τους επόμενους στόχους της Softweb μετά την είσοδο της στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, παρουσιάζει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Δημήτρης Χατζηγεωργίου. Αναφέρεται στα οφέλη που έχει για μια επιχείρηση η χρήση του Business Suite και τονίζει πως οι τεχνολογικές λύσεις συμβάλλουν στην ενίσχυση της βιωσιμότητας και της ανταγωνιστικότητας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τί συνεπάγεται για την Softweb η είσοδος στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών;
“Η είσοδός μας στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών σηματοδοτεί ένα κομβικό σημείο για τη Softweb, καθώς προσφέρει αυξημένη αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία στην αγορά. Παράλληλα, αυξάνει τη διαφάνεια έναντι των πελατών και των επενδυτών, επιβεβαιώνοντας την σταθερότητα, την μακροπρόθεσμη προοπτική της εταιρείας και την ανθεκτικότητα μας να καινοτομούμε διαρκώς στο πλαίσιο της ψηφιακής οικονομίας. Το νέο αυτό βήμα μάς επιτρέπει να ενισχύσουμε τις εγχώριες αλλά και διεθνείς μας δραστηριότητες και να επιτύχουμε υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Επιπλέον, προσδίδει κύρος στις σχέσεις μας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και την ικανότητά μας να καινοτομούμε στο πλαίσιο της ψηφιακής οικονομίας”.
Ποια είναι τα οφέλη για μια επιχείρηση που θα επιλέξει το Business Suite;
“Για να σας πω τα οφέλη που μπορεί να έχει μια επιχείρηση που θα επιλέξει το Softweb Business Suite (SBS), πρέπει πρώτα να γίνει κατανοητή η καινοτομία του! Ουσιαστικά, το SBS είναι μια πλατφόρμα που αξιοποιείται από τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους πωλητές και τα λοιπά στελέχη της επιχείρησης ταυτόχρονα, αξιοποιώντας ο καθένας από αυτούς διαφορετική λειτουργικότητα και κυκλώματα. Μιλάμε λοιπόν για ένα κοινό και ενιαίο σύστημα για όλο το οικοσύστημα της επιχείρησης το οποίο έχει πολύ μεγάλο εύρος λειτουργιών. Συνεπώς, το βασικό όφελος από την χρήστη του SBS είναι ότι μειώνεται δραστικά το διαχειριστικό κόστος της επιχείρησης. Εκεί που μία επιχείρηση εκτελούσε κάποιες καθημερινές εργασίες της με παραδοσιακούς τρόπους (π.χ. με το τηλέφωνο, με το email κτλ) ή χρησιμοποιούσε τρία και τέσσερα λογισμικά, τώρα μπορεί με το SBS να ψηφιοποιήσει και να αυτοματοποιήσει σχεδόν όλες τις ροές εργασιών της. Άλλα οφέλη που μας έχουν μεταφέρει οι πελάτες μας από την χρήση του SBS είναι η αύξηση των πωλήσεων, η ελαχιστοποίηση λαθών, η διάχυση της πληροφορίας μεταξύ εμπλεκομένων, η αύξηση της πιστότητας των πελατών και συνεργατών τους και πολλά άλλα. Η πλατφόρμα προσφέρει ευελιξία και δυνατότητα κλιμάκωσης, επιτρέποντας στην επιχείρηση να αναπτυχθεί και να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο”.
Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί το κλειδί για την βιωσιμότητά τους;
“Σίγουρα, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις αρχίζουν να αντιλαμβάνονται τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η ανάγκη για αποτελεσματικότητα, ανταγωνιστικότητα και προσαρμογή στις σύγχρονες τεχνολογικές απαιτήσεις έχει γίνει πιο επιτακτική. Ειδικά οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος για τη βιωσιμότητά τους. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα προκλήσεις, καθώς ορισμένες επιχειρήσεις μπορεί να διστάζουν να επενδύσουν σε ψηφιακές λύσεις ή να μην έχουν πλήρως κατανοήσει τα οφέλη τους. Στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η υιοθέτηση αυτών των λύσεων προχωρά με πιο αργό ρυθμό, παρά το γεγονός ότι η ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ο ρόλος μας στη Softweb είναι να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν πώς οι τεχνολογικές λύσεις μπορούν να τους υποστηρίξουν στην επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων, διασφαλίζοντας μακροχρόνια βιωσιμότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά”.
Ποιές άλλες λύσεις παρέχει η Softweb σε μια επιχείρηση που θέλει να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό;
“Η Softweb διαθέτει τους παρακάτω τέσσερις βασικούς άξονες δραστηριότητας:
-Προϊοντικά επιχειρηματικά λογισμικά που υιοθετούν μια Omnichannel προσέγγιση (Web &Mobile). Στόχος αυτών των λύσεων είναι να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος των επιχειρηματικών αναγκών και αποτελούν τα εργαλεία ψηφιακής αλληλεπίδρασης της εταιρείας με το οικοσύστημα της (πελάτες, συνεργάτες και στελέχη). Παραδείγματα αυτών των λύσεων είναι το Softweb Business Suite, που αναλύσαμε προηγουμένως, το Softweb WMS που απευθύνεται σε επιχειρήσεις που διαχειρίζονται αποθήκες και χρειάζονται ένα εύχρηστο, ευέλικτο και οικονομικό ψηφιακό εργαλείο, το Softweb SFA που αποτελεί το πλέον σύγχρονο εργαλείο για έναν πωλητή ή merchandiser και το HO.RE.CA. Suite που απευθύνεται σε επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού, της εστίασης και των ξενοδοχείων καλύπτοντας ανάγκες προβολής, προώθησης, booking κ.α..,
-Εξατομικευμένες επιχειρηματικές εφαρμογές (bespoke business applications) σε επίπεδο Web & Mobile καλύπτουν τις προσωποποιημένες ανάγκες και ιδιαιτερότητες των εταιρειών. Η Softweb, μέσα από την ενασχόληση της όλα αυτά τα χρόνια με πολύπλοκα έργα διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία και τεχνογνωσία που της επιτρέπει να είναι σε θέση να προδιαγράψει (δημιουργία blueprint) και να αναπτύξει ένα συγκεκριμένο λογισμικό για λογαριασμό μιας εταιρείας ή οργανισμού. Έχοντας στην διάθεση της μια εμπλουτισμένη βιβλιοθήκη λειτουργιών, αυτοματισμών και workflows, η ανάπτυξη αυτών των εφαρμογών είναι συνήθως μια σύνθεση ήδη διαθέσιμων κυκλωμάτων με ένα εξατομικευμένο τρόπο, πράγμα που εξασφαλίζει την ποιότητα και την σταθερότητα της λύσης αλλά και οικονομίες κλίμακας.
– Ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και m-commerce, που περιλαμβάνουν πλήρως διασυνδεδεμένα ηλεκτρονικά καταστήματα για ενίσχυση των πωλήσεων και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών”.
Ποια είναι τα νέα δεδομένα που φέρνει η Smart Tourist Card;
“Η Smart Tourist Card είναι μια καινοτόμος λύση που ενισχύει την τουριστική εμπειρία, προσφέροντας στους επισκέπτες προνόμια και πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και αξιοθέατα μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας. Αυτό που κάνει τη λύση αυτή μοναδική είναι η δυνατότητα που προσφέρει στους τουριστικούς προορισμούς να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε επισκέπτη. Επιπλέον, παρέχει πολύτιμα δεδομένα στους τοπικούς φορείς, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών τους. Με την Smart Tourist Card, οι τουρίστες απολαμβάνουν εξατομικευμένες εμπειρίες, ενώ οι τοπικές επιχειρήσεις κερδίζουν από την αυξημένη επισκεψιμότητα και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η λύση ενσωματώνει τεχνολογία blockchain η οποία εγγυάται την αυθεντικότητα και την ασφάλεια της κάρτας, διασφαλίζοντας μια προσωποποιημένη, ασφαλή εμπειρία”.
Ποιοι είναι οι στόχοι της Softweb σε επίπεδο εμπορικής δραστηριότητας;
“Η Softweb έχει θέσει φιλόδοξους στόχους, επικεντρωμένους σε τρεις βασικούς άξονες όσον αφορά την επέκταση της εμπορικής της δραστηριότητας. Πρώτον, θα ενισχύσουμε περαιτέρω το εσωτερικό (Direct) τμήμα πωλήσεων της εταιρείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δεύτερον, θα επενδύσουμε στην διεύρυνση του δικτύου συνεργατών μας (Indirect sales) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μία πρώτη κίνηση είναι αυτή στην Μέση Ανατολή. Έπονται και επόμενες. Τρίτον, θα συνάψουμε στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες επιχειρήσεις, ενισχύοντας την παρουσία μας σε τομείς με υψηλή τεχνολογική ζήτηση. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση και ολοένα περισσότερες επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τα οφέλη που τους παρέχουν οι λύσεις μας”.