ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαβεβαιώσεις από τη Θεσ/νίκη για μεγάλες επενδύσεις στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Επιδιώκει συνεργασία...

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαβεβαιώσεις από τη Θεσ/νίκη για μεγάλες επενδύσεις στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Επιδιώκει συνεργασία με τη νέα διοίκηση του ΟΛΘ

476
SHARE

Διαβεβαιώσεις ότι μόλις παραδοθεί από τον ΟΣΕ το έργο της ηλεκτροδότησης της διπλής γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα βάλει νέα τρένα και γενικότερα “θα αρχίσει να εξελίσσεται” η επένδυση του μισού δισεκατ.ευρώ που έχει προαναγγείλει ο ιταλικός Ομιλος FSI (σ.σ: ο οποίος έχει εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) έδωσε απόψε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, από το βήμα της εκδήλωσης παρουσίασης των νέων προοπτικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πραγματοποιήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Όσον αφορά, δε, το αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καταθέσει – όπως της έχει ζητηθεί – βελτιωμένη προσφορά για την ΕΕΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού) απέφυγε να απαντήσει ευθέως, αναφέροντας ότι είναι ένα θέμα που εξετάζεται και για το οποίο θα ληφθεί απόφαση σύντομα. Ωστόσο στην ομιλία του έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην ύπαρξη στον Όμιλο εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού εντός συνόρων και ενώ μεν προσπάθησε να αφήσει αιωρούμενο το αν θα κατατεθεί τελικά βελτιωμένη προσφορά, σε άλλο σημείο ανέφερε ότι “θα επενδύσουμε στη συντήρηση, το ποσό αυτό θα το δούμε”.

Την απόκτηση της ΕΕΣΤΥ ανέφερε εξάλλου ως πρώτο στόχο επί του παρόντος για την επέκταση της παρουσίας του Ομίλου FSI στην Ελλάδα ο Αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της Ferrovie dello Stato italiane S.p.A,  Dr. Giovanni Rocca. Παράλληλα, δεν απέκλεισε να υπάρξει ενδιαφέρον του ιταλικού Ομίλου και για τον τομέα των Εμπορευματικών Κέντρων στη χώρα μας, ενώ αναφερόμενος στην ΤΤΡΑΙΝΟΣΕ τόνισε ότι  «η στρατηγική μας είναι να επενδύσουμε και να αναπτυχθούμε στην χώρα».

Βέβαια το πότε ακριβώς θα παραδοθεί αφενός και θα ολοκληρωθεί αφετέρου το έργο της ηλεκτροδότησης της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν κατέστη απολύτως σαφές στην εκδήλωση, καθώς ο μεν κ.Τσαλίδης ανέφερε ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΟΣΕ, που φέρει την ευθύνη του έργου (και όχι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) προβλέπεται να παραδοθεί χωρίς signalling και σύστημα ETCS στα τέλη Ιουνίου, ενώ η διευθύντρια του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, κα.Νοτοπούλου ανέφερε ότι θα τεθεί σε λειτουργία το φθινόπωρο. Με την παράδοση, πάντως του εν λόγω του έργου, και αφού δοθεί και το τμήμα Λιανοκλάδι- Δομοκός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει την πρώτη γρήγορη αμαξοστοιχία από Ιταλία, την Frecciargento, για δοκιμαστική λειτουργία, εκτέλεση ελέγχων και των λήψη των απαιτούμενων πιστοποιήσεων.

Κατά τον ίδιο, το 2018 στη διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση θα επιτευχθεί διπλάσια χωρητικότητα στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ο χρόνος του ταξιδιού θα μειωθεί στις 3,5 ώρες, από 6 ώρες σήμερα και όταν το 2019, Ιανουάριο ή Φεβρουάριο, η γραμμή θα έχει συστήματα τηλεδιοίκησης και σύγχρονης σηματοδότησης, η χωρητικότητα  θα πενταπλασιαστεί.

Ο κ.Τσαλίδης γνωστοποίησε επίσης ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2018 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέτυχε μεγάλη αύξηση στις εμπορευματικές μεταφορές, της τάξης του 16%, με υπερτετραπλασιασμό των Containers και ότι συναντήθηκε σήμερα και με τη νέα διοίκηση του ΟΛΘ με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών. Στην ομιλία του επίσης εξέφρασε την ευχή ο ΟΛΘ να εξελιχθεί σε τόσο σημαντικό πελάτη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και η Cosco.

 

 

LEAVE A REPLY