Wednesday , 30 November 2022

Φοιτητής δεν μπόρεσε να πιστοποιήσει το πτυχίο του διότι επί δύο εβδομάδες(!) δεν κατέστη δυνατή η τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΕΟΠΠΕΠ!

Τις τελευταίες ημέρες το thesseconomy.gr έχει γίνει αποδέκτης δεκάδων καταγγελιών  από φοιτητές και γονείς για τη λειτουργία του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ).

Όπως καταγγέλλουν, ο αρμόδιος οργανισμός για την έκδοση διπλωμάτων αποφοίτων ΙΕΚ-ΣΕΚ και για εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματιών δεκάδων ειδικοτήτων για απόφοιτους από όλη την Ελλάδα έχει κατεβάσει…ρολά.

Ειδικότερα, παρά το γεγονός ότι η ιστοσελίδα (www.eoppep.gr) παραπέμπει σε συγκεκριμένες ώρες επικοινωνίας κοινού (13.00-15.00) με λίστα από δεκάδες τηλέφωνα, προϊσταμένων και υπεύθυνων συγκεκριμένων τμημάτων, η επικοινωνία είναι αδύνατη!

Από τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι εκείνη φοιτητή από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος επί δύο εβδομάδες καλούσε καθημερινά τις συγκεκριμένες ώρες σε λίστα τηλεφώνων προκειμένου να δρομολογήσει την πιστοποίηση του πτυχίου του.

Και παρόλο που επιχείρησε και εκτός ωραρίου κοινού ,η επικοινωνία δεν κατέστη ποτέ δυνατή καθώς ποτέ και κανείς δεν απάντησε στο τηλέφωνο!!

Αποτέλεσμα ήταν ο φοιτητής να χάσει την προθεσμία υποβολής της αίτησης λόγω έλλειψης πτυχίου επιπέδου 5!

Αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα του 2022, στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *