Χρ.Σπίρτζης: Σε έναν χρόνο 100-150 νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη…

Χρ.Σπίρτζης: Σε έναν χρόνο 100-150 νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη…

332
SHARE

Αιχμές για τους ρυθμούς ειδόθρωσης των λεωφορείων του ΟΑΣΘ από την ΕΛΒΟ άφησε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, από τη Θεσσαλονίκη, προαναγγέλλοντας από την πλευρά του 100-150 νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη αλλά σε ένα χρόνο.

Συγκεκριμένα, σε ένα χρόνο από σήμερα η πόλη της Θεσσαλονίκης θα έχει 100 με 150 νέα λεωφορεία που χρειάζεται, προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης,  στο περιθώριο της τελετής εγκαινίων του πρώτου εμπορευματικού δρομολογίου της Rail Cargo Logistics Goldair, από τη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου Θεσσαλονίκης. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης, ανέφερε πως τα εν λόγω  νέα λεωφορεία   “θα τα βρούμε με διαγωνισμό, με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τις δημόσιες συμβάσεις”.

Παράλληλα, δήλωσε ευχαριστημένος  από τη λειτουργία του ΟΑΣΘ όσον αφορά το κόστος του οργανισμού,  το τι πληρώνει ο πολίτης, την κοινωνική πολιτική,  τα εισιτήρια και τα ρέστα που όπως σημείωσε επιτέλους δεν τα βάζει κάποιος στην τσέπη του. Αντιθέτως δήλωσε ότι “δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τους ρυθμούς επισκευής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, που αυτό και δρα απαγορευτικά στο να βγουν περισσότερα αστικά στους δρόμους της πόλης και να καλυφθούν οι ανάγκες” και πρόσθεσε πως η γνώμη του είναι “και αυτό θα γίνει άμεσα, ότι πρέπει ο ΟΑΣΘ να εφοδιαστεί με έναν επαρκή αριθμό νέων λεωφορείων. Η πόλη χρειάζεται 100-150 νέα λεωφορεία”.

Όσον αφορά, δε, την εκκαθάριση της ΕΛΒΟ, η οποία επιδιορθώνει τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ο κ.Σπίρτζης ανέφερε πως “προφανώς, από τη στιγμή που ξεκίνησε η εκκαθάριση στην ΕΛΒΟ, θα ολοκληρωθεί κιόλας”, προσθέτοντας πως “δεν θα σταματήσει όμως η δραστηριότητα της”. Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε, ότι “με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της ΕΛΒΟ, πρόκειται να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία, μέσω ΣΔΙΤ, ή μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών, με συμμέτοχο και το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα και προκειμένου να μπορούμε να κατασκευάσουμε μέρος των λεωφορείων που χρειάζονται”. Η νέα εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, θα διασφαλίζει “την παραγωγική δομή στη χώρα και τους εργαζομένους”. Απαντώντας σε ερώτηση για το εάν η νέα εταιρεία θα έχει και αμυντικό αντικείμενο, ο υπουργός τόνισε ότι “στόχος της νέας εταιρείας αυτής, είναι να αξιοποιεί τον υπάρχονται εξοπλισμό, τις παραγωγικές δυνατότητες που έχει η ΕΛΒΟ και να τις αναβαθμίσει ακόμη παραπάνω”.

Ερωτηθείς, τέλος, για το αν πρέπει ναα εκκαθαριστεί η ΕΛΒΟ “κομμάτι κομμάτι” για να πάρει η νέα εταιρεία όλη την υποδομή, απάντησε: “Όχι δεν νομίζω. Το τεχνοοικονομικό μοντέλο που εξετάζουμε είναι να αξιοποιηθούν όλες οι εγκαταστάσεις της ΕΛΒΟ και όλοι οι εργαζόμενοι” και πρόσθεσε “νεότερα θα έχουμε όταν ολοκληρωθούν οι τεχνοοικονομικές μελέτες και οι μελέτες βιωσιμότητας”.

 

LEAVE A REPLY