Χρ.Σπίρτζης: «Το καλοκαίρι ολοκληρώνεται η κατασκευή των σηράγγων του Μετρό στην επέκταση...

Χρ.Σπίρτζης: «Το καλοκαίρι ολοκληρώνεται η κατασκευή των σηράγγων του Μετρό στην επέκταση προς Καλαμαριά»

517
SHARE

Εντός του καλοκαιριού θα ολοκληρωθεί η κατασκευή των σηράγγων στην επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, δήλωσε  απόψε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης από τον σταθμό «Νομαρχία», όπου αφίχθη ο «Φρίξος», ο δεύτερος μετροπόντικας, ενώ έσπευσε να ζητήσει δηκτικά «συγγνώμη» από τη ΝΔ, που ολοκληρώνονται τα έργα.

Αναλυτικότερα, όσον αφορά την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε: «Παρακολουθήσαμε τον δεύτερο μετροπόντικα να φτάνει στον τελευταίο σταθμό, πριν τη συμβολή της επέκτασης με τη βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης. Η εκτίμηση που έχουμε, αν δεν βρεθούν προβλήματα στο έδαφος, είναι ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των σηράγγων. Επομένως, το μετρό της Θεσσαλονίκης πλέον τελειώνει με την επέκτασή του –ευτυχώς- και θα είμαστε πολύ σύντομα πάλι μαζί, για να έχουμε την ολοκλήρωση της διάνοιξης της σήραγγας».

Για την επέκταση προς Καλαμαριά ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, από την πλευρά του επεσήμανε πως «προχωρεί με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και αυτό, ακολουθώντας το έργο της Θεσσαλονίκης. Σήμερα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της διάνοιξης των διδύμων σηράγγων. Ήδη ο πρώτος μετροπόντικας, η «Έλλη» προχωρεί προς τη συμβολή της επέκτασης με τη βασική γραμμή, που θα γίνει στην 25ης Μαρτίου. Μένουν ακόμη 625 μέτρα, ενώ ο δεύτερος, αυτός που έφτασε σήμερα εδώ, ο «Φρίξος» δηλαδή, έχει άλλα 950 μέτρα. Υπολογίζουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των διδύμων σηράγγων και μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σταθμών της Καλαμαριάς, έτσι ώστε από το 2019 και μετά που θα έχουν έρθει και οι συρμοί, να ξεκινήσουν πλέον τα δοκιμαστικά δρομολόγια».

Ο κ.Σπίρτζης αναφέρθηκε και στην επέκταση του έργου προς τις δυτικές συνοικίες, σημειώνοντας ότι «Δεν ξεκίνησε απλά η διαβούλευση. Ολοκληρώνεται η διαβούλευση. Η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, όπου γίνονται επεκτάσεις του μετρό, με την νέα νομοθεσία που έχουμε και την ευελιξία, που μπορούμε να έχουμε. Δεν θέλουμε να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος. Δεν  μπορεί, δηλαδή, να ξεκινήσει ένα έργο και να δεσμεύει για δεκαετίες την πόλη το συγκοινωνιακό έργο, το περιβάλλον και όλα τα υπόλοιπα, όπως έχουν οι Θεσσαλονικείς βιώσει στην καθημερινότητά τους πάνω από 10 χρόνια. Άρα, πρώτα θα ολοκληρωθούν οι πρόδρομες εργασίες, οι αδειοδοτήσεις, οι μελέτες και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων, τόσο προς τις δυτικές συνοικίες όσο και προς το αεροδρόμιο» και πρόσθεσε:  «Και επειδή ακούμε από την αξιωματική αντιπολίτευση κριτική για αυτό, να τους ζητήσουμε συγγνώμη για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι να τους ζητήσουμε συγγνώμη, που ολοκληρώνονται τα έργα και τους χαλάμε την ωραία ιστορία, που είχανε στήσει για δεκαετίες για το πόσο άδικα σπαταλιώνται τα χρήματα του ελληνικού λαού. Και η δεύτερη συγγνώμη πάλι μες στο καλοκαίρι θα είναι. Θα είναι ότι σταματάει η χώρα την περιπέτεια που μας έβαλε ο παλαιοκομματισμός. Άρα, δυστυχώς δεν θα μπορούν να ασκούν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους με άλλοθι του μνημονίου, των δανειστών και όλα τα υπόλοιπα που έχουμε ζήσει».

Κατά την τελετή άφιξης του  «Φρίξου» στο σταθμό “Νομαρχία” παρόντες ήταν: ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος,  Σωκράτης Φάμελλος, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης,  Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, ο Βουλευτής Ανεξάρτητων Ελλήνων Α΄ Θεσσαλονίκης, Κώστας Ζουράρις, η Διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη,  Κατερίνα Νοτοπούλου, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης,  Βούλα Πατουλίδου, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς,  Θεοδόσης Μπακογλίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ,   Σάββας Παναγιωτίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ,  Ιωάννης Τσιώνας και στελέχη της Αναδόχου Κοινοπραξίας.

 

 

 

 

LEAVE A REPLY