Thursday , 25 April 2024

Πώς μπορείτε να “την πατήσετε” με το 13033 αν ξεχάσετε να πληρώσετε τον λογαριασμό του κινητού σας…

Μόλις τρεις ημέρες είχε λήξει η προθεσμία πληρωμής λογαριασμού κινητής τηλεφωνίας φίλης του Thesseconomy.gr και η εταιρεία προχώρησε σήμερα το πρωί σε φραγή εξερχομένων κλήσεων αλλά και μηνυμάτων από το κινητό της, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να στείλει μήνυμα ούτε στο 13033 για αναγκαία μετάβασή της, παρά το ότι τα συγκεκριμένα μηνύματα δεν έχουν χρέωση.

Η ίδια βέβαια όταν συνειδητοποίησε πού οφειλόταν το πρόβλημα και καταλαβαίνοτας ότι είχε λήξει η προθεσμία πληρωμής του λογαριασμού για τρεις μόνο ημέρες μετέβη ακάθεκτη στον προορισμό της, ευελπιστώντας ότι σε περίπτωση ελέγχου θα γλύτωνε το πρόστιμο, καθώς στο κινητό της είναι καταγεγραμμένα τα μηνύματα που είχε προσπαθήσει να στείλει νωρίτερα στο 13033 με την ένδειξη “Απέτυχε”. Σε κάθε περίπτωση, όμως, είναι απορίας άξιον γιατί δεν έχουν εξαιρεθεί τα συγκριμένα μηνύματα προς το 13033 από το “ποινολόγιο” των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, αφού και χρέωση δεν έχουν και είναι υποχρεωτικά σύμφωνα με τα μέτρα της Κυβέρνησης για την αποτροπή διάδοσης της πανδημίας.

Πέραν τούτου, σε περίοδο καραντίνας όπως η τρέχουσα με πλήθος κόσμου να μην έχει καθόλου έσοδα ή να υποαμείβεται από την εργασία του προκαλεί αλγεινή εντύπωση η σπουδή της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας να προβεί σε φραγή για μόνο τρεις ημέρες υπέρβασης της προθεσμίας. Η παθούσα πάντως όταν επέστρεψε στο σπίτι της πλήρωσε τον λογαριασμό ηλεκτρονικά και ενημέρωσε την εταιρεία ότι είναι απαράδεκτο να μην μπορεί ο κόσμος να στείλει μήνυμα στο 13033 σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως και ότι θα ψάξει άμεσα να αλλάξει πάροχο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *