Thursday , 18 April 2024

Στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής – “Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα της πολιτικής μου εποπτείας συνέβη μια ανείπωτη τραγωδία”

Στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής προσήλθε το πρωί ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής όπου τοποθετήθηκε για πρώτη φορά δημοσίως για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών. Αναφέρθηκε στην απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Μεταφορών μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη. Όπως τόνισε: «Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα της πολιτικής μου εποπτείας συνέβη μια ανείπωτη τραγωδία, γιατί σέβομαι τον ανθρώπινο πόνο. Ούτε είχα, ούτε έχω εξάρτηση από κυβερνητική θέση. Παραιτήθηκα κόντρα στην πολιτική πεπατημένη που θέλει να ζητούνται παραιτήσεις υφισταμένων. Δεν το ακολούθησα. Παραιτήθηκα από τον τόπο της τραγωδίας. Η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης θα μείνει, όμως, κενό γράμμα χωρίς έρευνα για τις πραγματικές ευθύνες και την αντιμετώπιση των σφαλμάτων ώστε να μην ξαναγίνουν τέτοιες τραγωδίες. Είναι χρέος μας να φωτιστεί η αλήθεια και σε αυτό το ιερό χρέος θέλω να συμβάλω σήμερα εδώ και στo δημόσιο διάλογο» είπε ο κ. Καραμανλής. Η συνεδρίαση της Επιτροπής άρχισε στις 10 το πρωί παρουσία των υπουργών Μεταφορών και Υποδομών της τελευταίας δεκαετίας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδης και Χρήστου Σπίρτζη, οι οποίοι θα κληθούν να δώσουν τη δική τους εκδοχή για την πορεία υλοποίησης της σύμβασης 717 για την τηλεδιοίκηση – σηματοδότηση. Παρών θα είναι επίσης ο υπουργός Επικρατείας που πλέον είναι αρμόδιος και για τις μεταφορές και υποδομές Γιώργος Γεραπετρίτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Καραμανλής έχει προετοιμαστεί για αυτή του την ομιλία συλλέγοντας έγγραφα, στοιχεία και συμβάσεις, έτσι ώστε να μπορέσει να δώσει απαντήσεις σε όσα του καταλογίζουν οι πολιτικοί του αντίπαλοι. Αναμένεται να αναφερθεί στην περίφημη σύμβαση 717 και τι έχει γίνει, τί ισχύει για την τηλεδιοίκηση και τί ισχύει με τη σύμβαση με την Hellenic Train. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, θα απαντήσει και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα επιχειρηματολογήσει αναφορικά με το ποια κυβέρνηση επένδυσε στον σιδηρόδρομο και ποια όχι και τέλος θα απαντήσει γιατί δεν μίλησε έως τώρα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *