100%(!) προκαταβολή ζήτησε ξενοδοχείο από πελάτισσα για την κράτηση δωματίου

100%(!) προκαταβολή ζήτησε ξενοδοχείο από πελάτισσα για την κράτηση δωματίου

1308
SHARE

Προκαταβολή 100%(!) κατέβαλλε πελάτισσα σε ξενοδοχείο της Πάργας, προκειμένου να κάνει κράτηση δωματίου για διακοπές τεσσάρων ημερών.

Όπως κατήγγειλε η νεαρή γυναίκα στο thesseconomy.gr, λίγες ώρες μετά την προκράτηση του δωματίου, διαπίστωσε ότι από τον τραπεζικό της λογαριασμό, είχαν γίνει…καπνός τα 700 ευρώ που αντιστοιχούσαν στο κόστος της τετραήμερης διαμονής της στο συγκεκριμένο ξενοδοχειακό κατάλυμα.

«Όταν επικοινώνησα με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου, μου είπε ότι η επιχείρηση ακολουθεί τη συγκεκριμένη τακτική, προκειμένου να αποτρέψει(;) την εκδήλωση τυχόν φαινομένων ακύρωσης κρατήσεων από τους πελάτες», δήλωσε η άτυχη γυναίκα.

Τι προβλέπει ο νόμος

Ωστόσο, όπως ορίζει ο νόμος 1652/1986, «η προκαταβολή για την κράτηση (ενός δωματίου) δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής αλλά επίσης δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας».

Επιπλέον, σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη –εφόσον αυτή γίνει 21 ημέρες πριν από τη συμφωνημένη άφιξη–, «ο ξενοδόχος υποχρεούται να επιστρέψει ολόκληρη την προκαταβολή, ενώ αν η ακύρωση γίνει σε λιγότερες από 21 ημέρες ο πελάτης οφείλει στον ξενοδόχο το μισό του συνολικού ποσού της παραγγελίας που ακύρωσε».

LEAVE A REPLY