«Καμπάνα» 10.000 ευρώ σε τράπεζα επειδή αρνήθηκε να δώσει σε πελάτη το...

«Καμπάνα» 10.000 ευρώ σε τράπεζα επειδή αρνήθηκε να δώσει σε πελάτη το αντίγραφο συνομιλίας

3304
SHARE

Πρόστιμο 10.000 ευρώ σε τράπεζα επέβαλλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επειδή αρνήθηκε σε πελάτη της την πρόσβαση σε καταγεγραμμένη (ηχογραφημένη) συνομιλία.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο πολίτης δέχθηκε τηλεφώνημα στο γραφείο του από υπάλληλο της τράπεζας σχετικά με την οφειλή που έχει από επιχειρηματικό δάνειο.

Ωστόσο, λόγω απουσίας του δανειολήπτη, στο τηλεφώνημα απάντησε συγγενής του, ο οποίος ενημερώθηκε από τον υπάλληλο της τράπεζας για την οικονομική κατάσταση του οφειλέτη καθώς και για τις συνέπειες που θα είχε η μη έγκαιρη εξόφληση του χρέους.

Ακολούθως, ο πελάτης ζήτησε από την τράπεζα να του προσκομίσει αντίγραφο της συνομιλίας που είχε με τον συγγενή του, χωρίς ωστόσο να γίνει δεκτό το αίτημα του.

Στη συνέχεια, ο δανειολήπτης προσέφυγε στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία ζήτησε από την τράπεζα να δώσει διευκρινήσεις σχετικά με την υπόθεση.

Σύμφωνα με την σχετική απόφαση της εν λόγω αρχής, η τράπεζα, μεταξύ άλλων, «…παραδέχτηκε την καθυστέρηση στην ικανοποίηση του δικαιώματος πρόσβασης, με το επιχείρημα ότι είχε αντιμετωπιστεί με τηλεφωνικές συνομιλίες του προσφεύγοντος με την υπηρεσία Παραπόνων» ενώ σχετικά με τη διάδοση πληροφοριών σε τρίτο πρόσωπο υποστήριξε πως «το πρόσωπο που απάντησε στο τηλέφωνο ισχυρίστηκε πως είναι ο πατέρας του προσφεύγοντος (δανειολήπτη), ο οποίος τυγχάνει εγγυητής του επιχειρηματικού δανείου του».

Τελικά, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επέβαλλε στην τράπεζα χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ «για μη εκπλήρωση της υποχρέωσης της να απαντήσει» στον πελάτη της εντός της προθεσμίας των 15 ημερών.

LEAVE A REPLY