83η ΔΕΘ: Ευκαιρία για τους Θεσσαλονικείς να πουν τα παράπονά τους στον…...

83η ΔΕΘ: Ευκαιρία για τους Θεσσαλονικείς να πουν τα παράπονά τους στον… ΟΑΣΘ

1577
SHARE

Με δικό του περίπτερο συμμετέχει στην 83η ΔΕΘ ο ΟΑΣΘ, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής -και όχι μόνο- αντιπαράθεσης με θύματα τους χρήστες του μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη.

Στο σταντ που βρίσκεται στο περίπτερο 15, η διοίκηση του κρατικού πλέον Οργανισμού, επέλεξε να παρουσιάσει τις θέσεις της για το παρελθόν αλλά και για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας με ένα… κολλάζ μηνυμάτων που αφορούν καταγγελίες για σκάνδαλα του παρελθόντος αλλά και έναν μίνι απολογισμό του τελευταίου έτους. Μηνύματα που συμπυκνώνονται και στον τίτλο του εντύπου που διανέμεται από το σταντ του Οργανισμού: «Από τον ΟΑΣΘ των σκανδάλων, στο ΑΣΥΘ της νέας εποχής».

Το πρωί της Κυριακής (9/9) στο περίπτερο του ΟΑΣΘ ήταν και ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς ο οποίος έγινε αποδέκτης παραπόνων επιβατών των αστικών λεωφορείων. Άκουγε τις διαμαρτυρίες κι έδινε απαντήσεις σχετικά με την πυκνότητα των δρομολογίων αλλά και για το έργο συντήρησης των λεωφορείων που είναι σε εξέλιξη. «Επιχειρούμε βελτιώσεις μικρής κλίμακας, ωστόσο χρειάζεται ένας συνολικότερος σχεδιασμός που να αντιμετωπίζει τη Θεσσαλονίκη ως ενιαίο πολεοδομικό συγκρότημα, να καθιερώνει τη μετεπιβίβαση, να ελαφρύνει το κέντρο της πόλης και να ενισχύσει την περιφέρεια», είπε στο thesseconomy.gr ο κ. Παππάς ο οποίος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάταξη του στόλου των λεωφορείων. «Από τα 245 λεωφορεία που ήταν διαθέσιμα τον Ιούλιο του 2017 σήμερα έχουμε πάνω από 440» υποστήριξε ο κ. Παππάς επαναλαμβάνοντας πως η νέα διοίκηση παρέλαβε έναν χρεοκοπημένο οργανισμό ο οποίος «ήταν υπό κατάρρευση και αν δεν πέρναγε στα χέρια του Δημοσίου, η πόλη θα έμενε χωρίς αστική συγκοινωνία και οι 2.500 εργαζόμενοι χωρίς δουλειά».

LEAVE A REPLY