Google: Συμβουλές και εκπαίδευση για τουριστικές επιχειρήσεις της Θεσ/νίκης-Διαδραστική “Ταξιδιωτική ιστορία” για...

Google: Συμβουλές και εκπαίδευση για τουριστικές επιχειρήσεις της Θεσ/νίκης-Διαδραστική “Ταξιδιωτική ιστορία” για τη Θεσ/νίκη

447
SHARE

Στο πλαίσιο συμμετοχής της στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη και του Αμερικανού Πρέσβη στην Ελλάδα κ. Geoffrey Pyatt, η Google ανακοίνωσε σήμερα ένα πρόγραμμα συνεργασίας με το Δήμο, το οποίο θα υλοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο του ’18 μέχρι και τον Μάρτιο του ’19. Πρόκειται για ένα ακόμη πρόγραμμα της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” της Google, που αφορά στη δωρεάν παροχή συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών προς τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία,- εργαλεία όχι μόνο της Google αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου – έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online για την Θεσσαλονίκη εντάσσεται στις δράσεις της “Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση”, την οποία συντονίζει το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για τη συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης με την Google, εξέφρασε ο Αμερικανός Πρέσβης στην Ελλάδα, Geoffrey R. Pyatt, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό στο πλαίσιο της εκδήλωσης: “Χαίρομαι που η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε από την Google για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online.  Είμαι μεγάλος θαυμαστής της πόλης με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τη μεγάλη οικονομική δυνατότητα ως περιφερειακός κόμβος.  Και μπορώ να σας πω από τις πολλές επισκέψεις μου στην πόλη, ότι με την κατάλληλη ώθηση η τουριστική περίοδος στην Θεσσαλονίκη μπορεί να επεκταθεί και να συμπεριλάβει όλο το έτος!  Χαίρομαι πολύ που η Google βοηθά σε αυτή την προσπάθεια.  Ένα καλό παράδειγμα για το πώς οι αμερικανικές εταιρείες και η αμερικανική τεχνολογία βοηθούν στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας”.

Ήδη, τέσσερις Online Advisors, οι οποίοι κατάγονται από την Θεσσαλονίκη, έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή και, κατά το επόμενο διάστημα, θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις, αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού κλάδου. Οι εκπαιδεύσεις θα επικεντρώνονται σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και στο πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουν στην πράξη τις δεξιότητες αυτές, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο και τους δυνητικούς ταξιδιώτες τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της.

Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε αυτή συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ιδίαν συνάντηση στη διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki

Επιπλέον, για την περαιτέρω προώθηση της Θεσσαλονίκης σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, η Google σχεδίασε μια αποκλειστική ‘ταξιδιωτική ιστορία’ για την πόλη μέσα από το Google Earth, η οποία παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στο περίπτερο της Google στη ΔΕΘ. Πρόκειται για ένα διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης, που αναδεικνύει 27 από τα σημαντικότερα αξιοθέατα και ιστορικά μνημεία της πόλης, παρουσιάζοντάς την έτσι σε χρήστες όλου του κόσμου ως ένα τουριστικό προορισμό με ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.  g.co/earth/thessaloniki.

Θέσεις εργασίας

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οxford Economics σχετικά με τον αντίκτυπο του διαδικτυακού περιεχομένου στον τουριστικό κλάδο, στην Ελλάδα μπορούν να δημιουργηθούν περισσότερες από 170.000 νέες θέσεις εργασίας, εάν το ψηφιακό περιεχόμενο για τον Τουριστικό μας τομέα αναπτυχθεί και φτάσει στα επίπεδα άλλων χωρών. Μέχρι σήμερα, μέσα από την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, περισσότεροι από 100.000 Έλληνες, στελέχη μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και μελλοντικοί επαγγελματίες του τουρισμού, έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, σε περισσότερες από 80 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Η ίδια μελέτη έδειξε επίσης ότι ένα 35% των τουριστικών αναζητήσεων αφορούν στον πολιτισμό, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής ανάπτυξης.  Η Google, μέσω της πλατφόρμας Google Arts & Culture, ψηφιοποιεί δωρεάν και προβάλλει συλλογές από περισσότερα από 1.500 Μουσεία σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων 11 ελληνικών, όπως το Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο Μπενάκη, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και άλλων. Η πλατφόρμα παρουσιάζεται στους επισκέπτες της ΔΕΘ στο περίπτερο της εταιρείας.

 

LEAVE A REPLY