H Coca Cola 3E καινοτομεί στα logistics, με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη-“Έξυπνα γυαλιά”...

H Coca Cola 3E καινοτομεί στα logistics, με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη-“Έξυπνα γυαλιά” με λειτουργία Vision Picking

644
SHARE

Από το Κέντρο Διανομής της στη Θεσσαλονίκη, που καλύπτει όλη τη Βόρεια Ελλάδα, επέλεξε η Coca Cola 3E να αρχίσει την εφαρμογή των «έξυπνων γυαλιών» για τη διαχείριση αποθήκης (logistics), ένα πρωτοποριακό gadget επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) στη διαχείριση αποθήκης με τη λειτουργία Vision Picking,  μεταξύ των 28 χωρών στις ποίες διαθέτει αντίστοιχα κέντρα διανομής.

Όπως γνωστοποιήθηκε σε σχετική παρουσίαση σήμερα, στόχος είναι εντός του 2019 να εφαρμοστεί η ίδια τεχνολογία στο Κέντρο Διανομής της εταιρείας στο Σχηματάρι, καθώς και σε έξι ακόμη εγκαταστάσεις της στην Ουγγαρία, τη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Βουλγαρία και την Ιρλανδία.

«Μας χαροποιεί ιδιαίτερα  που πρώτα στην Ελλάδα ξεκινάμε τη χρήση μίας καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αυτής του Vision Picking, που μας επιτρέπει να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα μίας πολύπλοκης  διαδικασίας, όπως είναι η συλλογή προϊόντων (picking). Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο όμιλος Coca Cola HBC θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», τόνισε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC

Το ύψος της επένδυσης για την εφαρμογή της εν λόγω τεχνολογίας στο Κέντρο Διανομής της Θεσσαλονίκης ήταν της τάξης των 200.00 ευρώ.

Τα εν λόγω “έξυπνα γυαλιά” δίνουν στον χρήστη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να διεκπεραιώσει τις παραγγελίες και καθημερινές εργασίες , όπως θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος κ.ο.κ. Ο χρήστης επιβεβαιώνει στη συνέχεια την ενέργεια που θέλει να κάνει με φωνητική εντολή.

LEAVE A REPLY