Online γίνεται πλέον 1 στις 10 πωλήσεις λιανικής, παγκοσμίως!

Online γίνεται πλέον 1 στις 10 πωλήσεις λιανικής, παγκοσμίως!

326
SHARE
Οι 7 στους 10 Ευρωπαίους αγοράζουν online από εμπόρους εκτός της χώρας τους!

Ανοδική πορεία καταγράφει συνεχώς ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, με την τάση να παραμένει ανοδική, τουλάχιστον έως το 2021. Το 2017, το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο συνέχισε την αυξητική του πορεία, καθώς οι online πωλήσεις εκτιμάται ότι αυξήθηκαν κατά 24,8% σε σχέση με το 2016, υπερβαίνοντας τα 2,3 τρισ. δολ. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το eMarketer, το 2017 και παραθέτει ο ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Ελλάδος) για πρώτη φορά, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσώπευαν το ένα δέκατο των συνολικών λιανικών πωλήσεων παγκοσμίως (10,1%). Μάλιστα, έως το 2021, οι online πωλήσεις αναμένεται να διαμορφωθούν σε 4,479 τρισ. δολ. και να αντιπροσωπεύουν το 16% του συνολικού τζίρου του λιανικού εμπορίου.

Συνολικά, οι λιανικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι αυξήθηκαν, σε διεθνές επίπεδο, κατά 5,8% το 2017 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 22,737 τρισ.δολ, κυρίως, λόγω των πολύ καλών επιδόσεων της αγοράς της Κίνας. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι “έτρεξαν” στη διάρκεια του 2017 με τετραπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με την πορεία του λιανεμπορίου παγκοσμίως (23,2%).

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του eMarketer, η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, θα παραμείνει σε διψήφιο ποσοστό καθ’ όλη την περίοδο των προβλέψεων (σ.σ. έως το 2021). Από την ίδια ανάλυση προκύπτει ότι η Κίνα και οι ΗΠΑ εισέφεραν – το 2017 – 1,584 τρισ. δολ. στον παγκόσμιο τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 69,1% του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μobile commerce
Ανοδικός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης και των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που πραγματοποιούνται μέσω φορητών συσκευών (mobile commerce). Για το 2017, το mobile commerce αντιπροσώπευε πάνω από το 70% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στην Κίνα, όσο και στην Ινδία και το 59% στη Νότια Κορέα. Στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, το εμπόριο αντιπροσώπευε τουλάχιστον το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής.

Συνολικά, το 2017 οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών ανήλθαν σε 1,357 τρισ. δολ., που αντιστοιχεί στο 58,9% των ηλεκτρονικών αγορών, μια σημαντική αύξηση έναντι του 40,2%, που ήταν η συμμετοχή του mobile commerce στο σύνολο το 2015.

Σύμφωνα με την ανάλυση του eMarketer, η πλειοψηφία των νέων ψηφιακών αγοραστών ολοκληρώνει τώρα τις συναλλαγές μέσω κινητών συσκευών και ειδικότερα μέσω smartphones.

Όπως επίσης σημειώνεται από τον ΣΕΠΕ, δεν είναι τυχαίο ότι, σχεδόν σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών αυξήθηκαν το 2017: στην Ασία-Ειρηνικό το ποσοστό αυξήθηκε από 70,3% το 2016 σε 76,1% το 2017, ενώ στη Δυτική Ευρώπη ενισχύθηκε από 31,3% σε 35,4% την ίδια περίοδο.

LEAVE A REPLY