“Thessbrunch” για τους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες της Philoxenia

“Thessbrunch” για τους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες της Philoxenia

555
SHARE

Ένα επαγγελματικό και άκρως φιλόξενο “Thessbrunch” διοργανώνεται αυτό το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στην καρδιά της Θεσσαλονίκης από την Ένωση Ξενοδόχων της πόλης, στο πλαίσιο της Έκθεσης Philoxenia.

Ο σκοπός του είναι να συνδυάσει τη φιλοξενία των ξενοδοχείων της πόλης με την εξαιρετική κουζίνα τους και τις λαχταριστές δημιουργίες των σεφ, ώστε η αγαπημένη γαστρονομική συνήθεια του προορισμού να «ανοίξει φτερά» και να «τρυπώσει» στις προτάσεις τουριστικών γραφείων του εξωτερικού.

Τιμώντας ένα από τα κορυφαία ετήσια γεγονότα της πόλης και τη μεγαλύτερη έκθεση του είδους στην Ελλάδα – την 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia (10 – 12 Νοεμβρίου 2017) – η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις της με τη ΔΕΘ – HELEXPO Α.Ε. και στρώνει το τραπέζι στον ημιώροφο του περιπτέρου 15, αποκλειστικά για τους hostedbuyers που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, ώστε ο προορισμός να προωθηθεί στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου μέσα από τα «μάτια» της γαστρονομίας.

Οι περίπου 120 hostedbuyers από 34 χώρες του κόσμου εκπροσωπούν μικρούς ή μεγάλους TourOperators με παγκόσμια δράση. Είναι οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς που προωθούν το συνεδριακό, επαγγελματικό τουρισμό ή τα ταξίδια αναψυχής, καθώς και όλα τα είδη του θεματικού τουρισμού και εναλλακτικές προτάσεις σε εξειδικευμένα κοινά και φέτος, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την πλούσια γαστρονομική πλευρά των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, μέσα από τα ζεστά ή τα κρύα πιάτα, τις αλμυρές ή τις γλυκιές λιχουδιές που θα τους περιμένουν σε εκλεκτούς μπουφέδες με εδέσματα. Όλα τα παραπάνω με τη φροντίδα και την καθοδήγηση των σεφ και του προσωπικού των ξενοδοχείων HyattRegencyThessaloniki και PortoPalace αλλά και με τη υποστήριξη του “Thessaloniki Food Festival” του Δήμου Θεσσαλονίκης, το οποίο θα προσφέρει ευγενικά τα σουπλά της εκδήλωσης.

Φέτος, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετέχει στη Philoxenia με ανανεωμένη διάθεση, με νέο περίπτερο και πολλές εκπλήξεις μαζί με όλο το δυναμικό της και δεν θα μπορούσε να λείψει το αγαπημένο project. Το “Thessbrunch” φιλοδοξεί να κάνει γνωστή τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό με την ιδιότητα της «Γαστρονομικής Πρωτεύουσας της Ελλάδας», προβάλλοντας τις ιδιαίτερες γεύσεις των ξενοδοχείων της πόλης.

 

Παράλληλα, το “Thessbrunch” συνεχίζει να προσφέρει όλο το Νοέμβριο δυνατές γεύσεις, happenings και δώρα για τους συμμετέχοντες, ενώ σε κάθε διοργάνωση ένας τυχερός κερδίζει ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο εσωτερικού, προσφορά της Ellinair.

Στις 19 Νοεμβρίου το Thessbrunch υποδέχεται το κοινό στο ξενοδοχείο “Colors Urban” και στις 26 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Mandrino. Παράλληλα «τρέχει» και ο αγαπημένος διαγωνισμός #koulouriofthemonth στα social media του thessbrunch, με έπαθλο ένα ταξίδι για τη φωτογραφία με το κουλούρι ως κορνίζα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα likes του κοινού.

LEAVE A REPLY