Στάση εργασίας από τις 10.30 π.μ. έως τις 12.30 μ.μ.έχουν προγραμματίσει για σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, διανομείς γνωστής πλατφόρμας. Στις 11.00 π.μ. δίνουν ραντεβού μπροστά από το ΥΜΑΘ όπου θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Τί ζητούν
Το Σωματείο των εργαζομένων στη Θεσσαλονίκη με ανάρτησή του καλεί τα μέλη σε όλες τις πλατφόρμες «να διαδηλώσουν στο πλευρό τους, διεκδικώντας τον σαφή καθορισμό εργασίας σε καιρικές συνθήκες (θερμοκρασία, αέρας, βροχή), ένταξη των διανομέων στα βαρέα και ανθυγιεινά, ορισμό ακριβούς ποσού για την αποζημίωση καυσίμων, εξαίρεση των διανομέων από την τεκμαρτή φορολόγηση και μέτρα προστασίας για όλους».
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν
